Vraag

Heeft iemand goede netflix series of films?

  • 29 December 2023
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii ik ben een meisje van 12 bijna 13  en heeft iemand nog goede netflix series/films.

16+ is ook prima.

 

xx jefavvanoniempjee


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Castelvania, er zijn daarvan 2 series 

Reputatie 6
Badge +3

stranger things is gewoon een classic.  little woman, mask girl en summer strike waren leuk, maar niet voor iedereen. haunting of Bly manor en haunting of hill house  zijn leuke milde horror series voor als je paranormale horror leuk vind. 

 

Reputatie 7
Badge +17

In mijn topic staan ook nog wel wat goede tips

 

Reputatie 7
Badge +9

stranger things is gewoon een classic.

iemand met wie ik mijn liefde voor stranger things kan delen.

als je stranger things wil kijken zou ik er even mee wachten als ik jou was. over een paar maand komt seizoen 5 uit en ik heb dus 1-4 gezien en ik wil nu niks kijken tot ik S5 ook heb gezien.

en als je af en toe wat doms wil kijken raad ik alien tv aan. het is gewoon dom en daarom grappig.

Reputatie 3
Badge

ginny&goargia, never have I ever, life with the walter boys, outerbanks. shameless (komt wel soms sex in voor), gossip girl,  queen Charlotte, en Anne with an e. zijn echt hele goeie series vind ik zelf

Als je echt van die mooie diepe series houd raad ik Anne with an e en queen charlotte zeker aan. Als je meer van girl life houd zou ik never have i ever, life with the walter boys en ginny&goargia kijken en voor drama shameless en gossip girl. Outerbanks is ook echt mn favoriet er zijn gwn veel knappe gasten en heel leuk verhaal en gwn spannend en avontuurlijk.

Reageer