Hebben jullie problemen met kinderen via Snapchat?

  • 1 November 2023
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy, ik zit op Snapchat, en eerst ging het heel goed en kreeg ik geen problemen. Maar ik zit nu in een nieuwe klas met een meisje die heel brutaal is en die slechte dingen doet op school, en daar word ik dus bij betrokken, terwijl ik normaal een rustig en goede leerling ben. En toen was er iets gebeurd met haar en heb ik het aan mijn ouders verteld en moest ik het hele verhaal vertellen aan een soort vertrouwingspersoon op mijn school. Dat heb ik gedaan en ik vertelde dat ik door dat meisje steeds problemen krijg op school. Nu denkt zij dat ik haar heb verklikt tegen die persoon, terwijl dat niet waar is. Maar het probleem is dus: dat gaat allemaal via snapchat... dus ik weet niet zeker of ik haar moet verwijderen op snapchat,  hebben jullie tips?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hooi, ik denk dat het het meest verstandig is om haar te verwijderen van snap. Mocht ze nog problemen met je zoeken, kan ze dat doen in persoon of via jouw telefoonnummer lol. 

Ik denk dat je het een beetje overdrijft qua drama. De eerste dagen nadat je iemand verwijdert van snap, kunnen miss best kut zijn. Maar na een paar dagen gaat die persoon ook door met hun eigen leven, want die heeft (hopelijk) zelfrespect. Associeer je niet met mensen die problemen voor jou zorgen :) 

Ik hoop dat dit helpt !! 

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +1

Hallo  

Verwijderen is een goed idee maar ik zou eerst een screenshot nemen dat doe ik ook altijd

ze zien het wel maar dan staan ze machteloos

heb zelf ook al in de situatie gezeten dat ik machteloos stond maar dat was op school zelf

maar het was met berichten begonnen ik had iets gestuurd nqar mijn lief van wat zijn ex had gezegd en hij had gestuurd naar zijn ex dat ze moet stoppen

en het eerste wat ze qtuurde was snicher ik had er beter niet op ingegaan en gerus gelaten maar ja er werden dus van bijde kanten dingen gezegd

en ik kwam de maandag op school ze laat me een hele dag gerust en de dinsdag komt ze opeens met 5mensen rond me staan en begint ze allemaal dingen te roepen voor heek de speelplaats dat ik moet leren zwijgen enzo

en ik had gezegd mag ik weg ik wil dat je me even gerust laat en ze duwde me terug en uit zelfverdedeging heb ik haar willen slaan

ze heefy mijn arm kunnen tegen houden en met haar eigen hand tegen haar gezicht gezeten

dan heeft ze mij proberen te tackelen en mijn hooft naar beneden geduwd en dan mij weg geduwd

en het 2 de uur zei ze heeltijd in praktijk tegen de andere van mijn klas ik ga haar slaan enzo en ik zei wrm zou ik dat doen voor een grote straf ze is het niet waard

en ik kom beneden en ze komt tegenover me staan op de speelplaats met eeb groep vqn 5man rond ons tegen mij en ze duwd weer mijn hoofd naar beneden

en de leerkracht had het gezien bij de directeur beland dus

zegt hij dat er een jongen tussen ons staat maar voor mij was dat niet zo

zij zei dat heeltijd

uiteindelijk geschorst en ja allebei dus voor 1 dag maar ik wist dat er een dartsbord in dat schorsingslokaal zogezegd ook voor bijles enzo ging duq deed ik mijn darts mee en ik mocht darts spelen in alle pauzes

en mijn favoriete leerkracht kwam mnr ... voor mij y. omdat hij bijles gaf aan men zus en zo samen darts gespeeld waren de beste pauzes van men leven

Hoplijk heb. Je nu niet meer het gevoel dat je de enigste bent en zorg vooral dat het niet eqcaleerd tot op een beetje fysiek geweld die tot schorsing lijdt niet iedreen heeft geluk met zijn favoruete leerkracht dat hij zomaar efkes darts mee komt spelen

 

Miss staan er wat fouten is de tekst ga nket controleren heb geen tijd meer

Hallo,

Ik denk dat je je moet afvragen waarom je haar NIET wilt verwijderen van Snap. Besef dat als ze slim is dat ze verschrikkelijk veel gegevens via snap van jou te pakken kunt krijgen.

 

Reputatie 2
Badge

Dankjewel voor de reacties! Maar er is een ding, zij heeft MIJ verwijdert! Dus ik hoef het niet zelf te doen! Maar echt bedankt voor de reacties en ze hebben wel geholpen! En sorry, mxhf, dat dat allemaal zo moest gebeuren, heel erg naar.

Reageer