Skip to main content
Vraag

Harry potter luisterboek?

• November 9, 2025
  • 6 reacties
  • 29 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi iedereen, ben ik een Harry potter fan omdat sinds mij moeder, mij hebt verteld dat ik Engelse verhalen moet luisteren via mij telefoon naar mij radio in mij slaapkamer in de avond had ze ook Engelse Harry potter luisterboeken in het Engels toegevoegd aan mij youtube playlist en sinds die dag luister ik alleen nog maar naar Harry potter luisterboeken, alleen ik heb een probleem en dat is dat ik zoek al heel lang naar Engelse Harry potter luisterboeken op youtube maar ik zie geen Harry potter luisterboeken deel 4 hele luisterboek, ik zie alleen heel hoofdstuk1 niet de hele luisterboek van Harry potter. Dus als iemand tips heeft kan je op mij vraag reageren.

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 9, 2025

Heb je al op Spotify gezocht? Daar staan ze voorgelezen door Stephen Fry 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • November 9, 2025

Spotify staan ze op. Je moet volgens mij wel Premium hebben om audioboeken te luisteren.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 10, 2025

Dankjewel allemaal nee ik heb nog niet op spotify gekeken maar ik kan niet premium krijgen omdat dan moet je betalen.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • November 10, 2025

@miarabel457 ik heb net in mijn spotify gekeken (ik heb premium) en daar moet je ook extra betalen voor de Engelse audioboeken helaas 

Ik heb deze gevonden op yt. niet de officiële met Stephen Fry maar goed,

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 10, 2025

@miarabel457  kost 6,99 per maand als je nog naar school gaat. Misschien wil je moeder dat wel betalen, het is niet zo duur.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 11, 2025

Dankjewel