Skip to main content

Guilt trappende online vriend

• January 12, 2026
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1

Haiii! Ik heb een community op WhatsApp met rond de 100 mensen. Daar zit eigelijk niemand bij die ik echt ken, maar ik heb 2 hele close online vriendinnen daarin. Maar dus in die groep zit een jongen en in het begin was hij gewoon aardig tegen iedereen enzo. Maar de laatste maanden heeft die iedereen zitten uit te schelden en zeggen dat ze zelfmoord moeten doen enzo. Ik heb hem er al meerdere keren uitgekickt, maar elke keer had ik hem terug gedaan (zeker wel meer dan 20 keer) want hij zei dat hij zou veranderen.. elke keer trapte ik erin. Dan gaat hij tegen mij zeggen dat zijn mentale gezondheid slecht is en als mensen hem pesten dat hij wat overreageerd. Maar hij is diegene die echt gewoon gemeen doet tegen iedreen. Ik heb hem eruit gekickt weer. Nu zit hij me vol te spammen met smeken of hij terug kan komen en dat ik hem moet uitleggen waarom hij gekickt is dat hij vervolgens dezelfe fout niet kan maken. Hij zegt ook van dat hij bang is om nog meer vrienden kwijt te raken.. ik weet niet wat te doen.. ik heb het gevoel dat ik heb niet moet adden want hij heeft echt echt veel verpest in de groep- maar ja… heeft iemand misschien iets van advies? :(

-Tandenborstel

2 reacties

Persoonlijk zou ik hem niet terug toevoegen als hij al zoveel schade heeft aangericht. Je hebt hem denk ik genoeg kansen gegeven.

• January 19, 2026

ik ben het met ​@Random guy 16 , ik zou het persoonlijk niet doen. je hebt hem inderdaad genoeg kansen gegeven,

succ6 ❤️