Vraag

Geschiedenis wissen

  • 4 August 2018
  • 9 reacties
  • 328 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii
Miss is dit heel onduidelijk maar als dat zo is zeg het maar
Als je iets intypt, dan staan er sites die je al een keer hebt bekeken, die in hun site het woord hebben dat je hebt gezocht. hoe krijg ik die weg?

9 reacties

Als ik hem lang in gedrukt houd om hem proberen te wissen staat er: dit is een webpagina die je al eerder hebt bezocht en die is gerelateerd aan wat je typt.
Ik probeer dit trouwens op bij telefoon de Samsung Galaxy s7
Bij Google kun je via de instellingen, bovenaan in de rechter hoek, naar je geschiedenis.
Vervolgens wil je die en browser gegevens verwijderen, of hoe dat ook heet.
Er zal een knop bij staan.
Omg geweldig het is gelukt!
Super erg bedankt!
Geen probleem, dit alles is bedoeld om mensen te helpen.
Voor het vervolg: er is in iedere browser een mogelijkheid om een incognito venster of in private tabblat o.i.d. te openen. Dan slaat hij je geschiedenis niet op en geeft ie ook niet die zoekresultaat dingen weer.

Welke browser gebruik je?
@pin ehmm ik heb geen idee, noem is een paar voorbeelden, dan herken ik hem misschien.
Google Chrome
Samsung Internet
Firefox
Safari
Internet Explorer
Microsoft Edge

Aangezien je op je samsung telefoon zit is de kans groot dat je browser ofwel Google Chrome ofwel Samsung internet is.

Ik vroeg het btw zodat ik je kan wijzen waar dat incognito of in-private tabblat zit en hoe het werkt.

Het Chrome symbool is een rondje met een blauwe kern en dan rood, groen en geel eromheen.
Samsung internet is paars en heeft een bolletje erin wat mij aan de planeet saturnus doet denken gezien de ring om het bolletje.

Hopelijk is dit een beetje duidelijk?
Je kunt ook op mailtjes die je krijgt van Kindertelefoon door het hele forum geen komen
Dan klik je bijvoorbeeld op zie topic of zie reactie dan komt het topic te voor schijn en dan klik je bovenaan bijvoorbeeld op lichaam en gezondheid en via daar naar home daarna als je klaar bent verwijder je het berichtje en dan ben je klaar

Reageer