Beantwoord

genant filmpje

  • 23 February 2020
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey people 

ik zit ergens mee

vandaag was ik aan het lachen met een paar meiden en ik had een paar dagen eerder een “grappig” (eerder gênant ) filmpje gemaakt en die geplaatst

ik heb wel een privé account en accepteer alleen mensen die ik ken.ik had de video zelfs op “alleen vrienden”gezet zodat alleen mijn vrienden het konden zien.

ik liet het filmpje zien en we moesten heel hard lachen. Daarna ging ze hem zelf ook bekijken op haar eigen telefoon terwijl ik me realiseerde dat het filmpje te gênant was. Ik verwijderde het filmpje maar mijn vriendin had haar tel nog niet gerefreshed dus ze kon hem nog zien.

ze had door dat ik het niet leuk vond dus ze maakte een scherm opname van het filmpje. Zij heeft hem nu nog op haar telefoon staan en heeft belooft het aan niemand te laten zien. Toch vertrouw ik haar niet. Ze heeft me al eerder dingen geflikt.

 

wat moet ik nu doen?

 

Xxx een beschaamd meisje😰

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 February 2020, 09:59

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi

 

Het zou kunnen helpen om deze vriendin een uitgebreid bericht te sturen met de reden(en) waarom je het filmpje offline haalde. Je zou haar hier ook rond kunnen aanspreken. Ook als deze vriendin belooft het filmpje voor zichzelf te houden, is het namelijk niet prettig te weten dat het filmpje op haar telefoon staat. 

 

Gr. Kenshin

Reageer