Skip to main content

Hoi iedereen

Is het raar dat ik bijna geen gebruik van snapchat maak, en zijn er mensen die ook geen snap gebruiken?

Groetjes, Monkeyboy08

Hoi @Monkeyboy08 ,

Leuk dat je er weer bent!❤️

En nee hoor, dat is niet raar. :)

Ik gebruik het zelf wel, maar voor een paar mensen en maar af en toe. En snaps etc doe ik niet, gewoon alleen chatten. :)


Hoi hoi @Monkeyboy08 ! Weer terug! Fijn man! Nee hoor dat is niet raar, ik heb het niet eens dus doe er ook niets mee 😉

Groetjes liefs Tartan X 


Hoi,

dat is helemaal niet raar. Het is net zo dat je dat MOET hebben ofzo, je mag zelf kiezen of je dat wilt, het is ook maar een app! Ik heb het zelf ook vorig jaar pas gedownload.


Heyy @Monkeyboy08,

Nee hoor dat is helemaal niet raar! Ik gebruik zelf ook geen snap ik heb er niks mee en het is niet mijn ding. Het is dus helemaal niet erg dat je geen snap gebruikt! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Hoi hoi. 

Ik gebruik zelf behalve whatsapp, discord en youtube geen social media, dus helemaal niet rawr hoor.

Liefs,

      M.


Hoi @Monkeyboy08,

Nee hoor! Dat is niet erg.

Ik heb al heel lang een telefoon, maar ik heb nog nooit snap gedownload. Ik heb ook nog geen reden gehad waarvoor ik het nodig zou hebben.

Liefs @NoahLovesYou 


Het is niet raar hoor. Ik gebruik het puur voor als je met iemand in control wil blijven maar niet gelijk je nummer wil geven. En ik heb met 1 iemand een streak 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Dat is zeker niet raar. Ik zit ook niet op snap. Ik heb wel whatsapp, insta, discord, tiktok. Chatten met mensen doe ik via whatsapp of insta


Ik heb het ook niet. Waarom weet ik eigenlijk niet. Ik ben gewoon opgegroeid zonder social media en daardoor ook nooit meegegaan met de trends enzo. Vrienden hebben mij ook nooit gedwongen het te downloaden. Ondanks dat lijkt vandaag de dag wel alsof het verplicht is om het te hebben. Geen snap = saai zijn. Zo ervaar ik het bij het leren kennen van nieuwe mensen. Ik heb al een paar keer gemerkt dat mensen afhaken als ik ze vertel dat ik geen snap heb.  Zowel bij meisjes als bij jongens.
 

Gelukkig heb ik vrienden die nog wel via Whatsapp praten.  Weet wel dat een paar Snap hebben maar heb er nog niet echt over gepraat met ze. Moet maar is advies vragen bij een vriend hoe het werkt enzo.


Ik heb geen snap en dat hebben heel veel mensen niet. Ik denk dat het alleen maar een positieve uitwerking heeft, als je geen snap hebt. Je bent iig niet zo'n slaaf van je telefoon


Hoi iedereen,

Bedankt! Ik dacht echt oprecht dat iedereen dat gebruikt (teminste bij mij op school wel)

Groetjes, Monkeyboy08


Hey,

Nee hoor, ik heb zelf wel snap paar gebruik het ook echt maar amper x 

Liefs

Anoniem789 


 

Heyy ik heb snapchat wel weer eens gedownload maar ik chat er niet mee als iemand mij wil bereiken doet ie dat maar via WhatsApp😄  

 

Ik vind het helemaal niet raar trouwens! Ik bedoel het is maar een app als mensen daar ook nog eens moeilijk over gaan doen.…

 

Groetjes smokey

 

-Onnodige quote verwijderd-


Reageer