Skip to main content
Vraag

geen emails meer op mn mobiel

• August 8, 2025
  • 9 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo, al een hele tijd ontvang ik geen e-mails meer op m’n mobiel. Ik heb echt geen idee wat ik gedaan heb en vind het heel lastig. Weet iemand hier iets van? Het is een Apple iPhone 13 mini. Alvast bedankt 

9 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Heb je al een keer je tel opnieuw opgestart?

xx liefs Wolf 🐺

• August 8, 2025

hey ​@Aubien er is wat mis met de KT mail, ze moeten iets aanpassen, er zijn al veel berichten over hier 

en hier ook een speciaal bericht 

ik heb al een sugestie gedaan om het op te lossen maar jah 

• August 8, 2025

@Wolf  ja meerdere keren maar ook dat werkt niet. Ook mail helemaal verwijderd en opnieuw aangemaakt maar helaas

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Misschien kan je terug gaan naar de winkel waar je h’m gekocht hebt? Wellicht kunnen ze je daar iets meer over vertellen. Gaat het trouwens over emails in het algemeen of alleen van KT?

• August 9, 2025

Dank je wel ​@Wolf  het gaat om mails algemeen. Op m’n laptop krijg ik gewoon alles binnen maar op m’n mobiel helemaal niks

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 9, 2025

Ik ben ook geen technicus, dus ik zou of terug gaan naar de winkel, of iemand die er echt verstand van heeft er naar laten kijken. Op het internet en YT kan je ook best wel veel terug vinden. Misschien helpt dat :)

xx liefs Wolf 🐺

• August 9, 2025

Ik krijg heel vaak de volgende melding: 

wachtwoord onjuist

voer het wachtwoord in voor de IMAP-account ‘Hotmail’ 

ik weet echt niet wat ik moet doe meer😢

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 9, 2025

Ga op zoek naar iemand die er verstand vam heeft. Er zijn genoeg telefoon winkels. Er zullen niet veel mensen op dit forum zijn die je kunnen helpen verwacht ik. Maar veel succes!

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 15, 2025

Hey hey

Gebruik je toevallig outlook? Misschien zit je mail vol waardoor je niks meer ontvangt, Als dat zo is kan je het beste de oude mails Enzo verwijderen en dan heb je weer wat opslag waardoor je weer mails ontvangt