Skip to main content
Vraag

Dreiging fotos

• 25 december 2024
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi 

Ik heb echt hulp nodig alsjeblieft. Ben echt heel bang.

er is dus een jongen op mijn snapchat en daar heb ik gewoon tijd mee gesnapt 3nzo en steeds vroeg die om foto's en ik stuurde dat met mijn domme kop en ik kreeg ook gewoon fotos terug (ik stuurde geen vieze fotos mensen) en nu dreigt hij dus om mijn foto's online te zetten want hij heeft screen hots ervan zegt hij en ik kreeg daar dus nooit een meldig van binnen dus geloofde t niet dus daarna zei die “ja staat op mn 2e telefoon" En daar schrok ik van en nu ben ik echt heel bang en tril ik. Maar nu zegt hij dus dat als ik meer foto's stuur van mezelf dat hij ze dan niet online gas gooien maar ik vertrouw t niet en hij gaat ze morgen al online gooien zegt ie. HELP me alsjeblieft 

SOS 😭

Moniek
Forum|alt.badge.img+3
  • Kindertelefoon
  • 25 december 2024

Hoi yla12,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met Helpwanted. Zij zijn van maandag t/m zaterdag van 7 tot 23 uur bereikbaar via telefoon en chat. En op zondag van 11 tot 19 uur. Met de kerstdagen en 1 januari zijn zij echter niet te bereiken. 

Veel sterkte!

Moniek

(De Kindertelefoon) 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 26 december 2024

Hoii,

Ik hoop dat je de tips van ​@Moniek kan gebruiken daar heb je denk ik wel wat aan. En verstuur echt niet nog meer foto's dat is niet slim om te doen en het kan ook zo zijn dat hij gewoon zit te dreigen zonder dat hij de foto's nog heeft.

Sterkte!

Liefs, ItsJustMe <3

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 27 december 2024

Geen nieuwe foto’s sturen. 

Nooit meer rare foto’s sturen naar eender wie. 

Bellen met de Kindertelefoon. 

Snap en zo eraf gooien en hey lui die dit lezen: het is al 1000 keer gezegd maar snap is NIET VEILIG

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 3 februari 2025

Schaam je niet en praat sowieso met je ouders

en die tips van de kindertelefoon zijn ook de beste

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen