Hey,
(Voor de mensen die het niet door hadden, ik ben onbekendeannoniem1, ik heb me naam laten veranderen, mooie nieuwe naam? Of was de oude mooier?)
Het is misschien wel opgevallen dat ik het forum steeds weer verlaat en dan weer terugkom en dan weer ga.... Eigenlijk komt dat door 3 redenen, en ik wil graag jullie mening erover (wees alsjeblieft eerlijk, aan liegen heb ik niks)
1. Ik heb het gevoel dat ik niet welkom ben. Laat me dit effe uitleggen.... Jullie geven mij niet het gevoel dat ik niet welkom ben. Dat doet mijn eigen stomme brein. Het verteld me steeds dat jullie me alleen maar lastig vinden en dat ik hier alles behalve tot nut ben. Als iemand iedereen een klavertje vier geeft behalve mijn reactie, dan is dat gelijk voor mij het teken dat ik niet meer welkom ben hier. Maar ik ben me ervan bewust dat het ook kan zijn dat me brein dit weer zit te verzinnen. Ben ik hier nog welkom? En vinden jullie me tot nut op de momenten dat ik er wel ben? Of willen jullie dat ik gewoon ga en me account verwijder?
2. Depressief voelen. Ik ga niet zeggen dat ik depressief ben, want ik ben er nooit op getest. Ik kan het gevoel gewoon niet anders omschrijven. Het maakt voor mij dat ik weing energie en motivatie heb. Als ik geen energie heb is het Googlen naar deze website soms al teveel moeite. En daarom blijf ik weg.
3. Communicatie. Ik merk bij mezelf dat communicatie iets is dat steeds moeilijker wordt voor me. En dat geld ook voor me reacties op het forum. Ik weet niet wat ik precies moet typen, ben bang dat ik weer heel bot overkom, duur veel langer over een reactie en kan op steeds minder onderwerpen reageren. Dit maakt niet dat ik niet meer online wil zijn, want ik reageer nog met alle liefde op mensen hun topics, maar ik voel me er wel nuttelozer door. Merken jullie dat me reacties slechter zijn? Ben ik echt zo bot? Of valt het nog mee?
Bedankt als je het gelezen hebt. En je EERLIJKE mening wordt echt gewaardeerd!
En een 🫂 voor alle lieve forummers!!!