Skip to main content

Hey,

(Voor de mensen die het niet door hadden, ik ben onbekendeannoniem1, ik heb me naam laten veranderen, mooie nieuwe naam? Of was de oude mooier?)

Het is misschien wel opgevallen dat ik het forum steeds weer verlaat en dan weer terugkom en dan weer ga.... Eigenlijk komt dat door 3 redenen, en ik wil graag jullie mening erover (wees alsjeblieft eerlijk, aan liegen heb ik niks)

1. Ik heb het gevoel dat ik niet welkom ben. Laat me dit effe uitleggen.... Jullie geven mij niet het gevoel dat ik niet welkom ben. Dat doet mijn eigen stomme brein. Het verteld me steeds dat jullie me alleen maar lastig vinden en dat ik hier alles behalve tot nut ben. Als iemand iedereen een klavertje vier geeft behalve mijn reactie, dan is dat gelijk voor mij het teken dat ik niet meer welkom ben hier. Maar ik ben me ervan bewust dat het ook kan zijn dat me brein dit weer zit te verzinnen. Ben ik hier nog welkom? En vinden jullie me tot nut op de momenten dat ik er wel ben? Of willen jullie dat ik gewoon ga en me account verwijder?

2. Depressief voelen. Ik ga niet zeggen dat ik depressief ben, want ik ben er nooit op getest. Ik kan het gevoel gewoon niet anders omschrijven. Het maakt voor mij dat ik weing energie en motivatie heb. Als ik geen energie heb is het Googlen naar deze website soms al teveel moeite. En daarom blijf ik weg. 

3. Communicatie. Ik merk bij mezelf dat communicatie iets is dat steeds moeilijker wordt voor me. En dat geld ook voor me reacties op het forum. Ik weet niet wat ik precies moet typen, ben bang dat ik weer heel bot overkom, duur veel langer over een reactie en kan op steeds minder onderwerpen reageren. Dit maakt niet dat ik niet meer online wil zijn, want ik reageer nog met alle liefde op mensen hun topics, maar ik voel me er wel nuttelozer door. Merken jullie dat me reacties slechter zijn? Ben ik echt zo bot? Of valt het nog mee?
Bedankt als je het gelezen hebt. En je EERLIJKE mening wordt echt gewaardeerd!

 

En een 🫂 voor alle lieve forummers!!!

Heyy,

Je bent hartstikke welkom hier en je reacties zijn helemaal niet slecht of nutteloos!! Iedere reactie hier is goed en waardevol en je komt echt niet bot over hoor!

Probeer je hier niet te druk om te maken je bent echt welkom en we zijn blij dat je er bent!😊

Liefs, ItsJustMe <3


Hey!!  Natuurlijk ben jij heel erg super hartelijk welkom !! En je reacties zijn juist top en eerlijk en goed !  Weet je , als je nou de positieve reacties zoals die van mij ergens bewaart en elke keer als je twijfelt dan kijk je er naar. En dan staat er: Jij, @NightShadow  aka OnbekendeAnoniem bent absoluut welkom hier!  En je hoort er gewoon helemaal bij en niks is raar of gek. En dat mag je zelf ook vinden !  Sterker nog we missen je !!

Dus dat mag je altijd weer lezen als je twijfelt 😍

Liefs, Tover xxx


@ItsJustMe, bedankt :)

Niet zo druk over te maken... Kon ik dat maar, ik heb me hier maanden druk over gemaakt. Ik heb gewoon de laatste jaren het idee dat iedereen en alles me haat.... Ben blij dat jij me niet haat! Bedankt! 


@Tover01 Dankje! Ik waardeer het echt!!! Ik ben blij dat ik welkom ben! Ik heb jullie ook gemist! Ik denk dat ik de positieve reacties ergens ga bewaren, vind ik een goed idee van je! :D


@NightShadow   Top!  Fijn !! 😍En je nieuwe naam vind ik heel vet! 😎


Hoi @NightShadow 

Ik ben NoahLovesYou met een andere naam. Weet je dat ff.

Ik vind jou een heel lief persoon. Ik vond het best wel jammer dat je weg ging. Hopelijk blijf je nu wel. Je bent welkom op het forum.

Liefs.

@Wolkje 


@Wolkje Dank je! Ik weet niet voor hoelang ik blijf, maar voorlopig iig wel. Mooie nieuwe naam heb je trouwens!


hi ik heb wat reacties van je gelezen en niks bot aan hoor☺️ vind je naam leuk

 


Dankje @Zeester. Jouw naam is ook erg leuk!


Hey @NightShadow 

Je bent echt altijd welkom hier hoor.  Ik vind je ook helemaal niet bot.

Leuke naam ook.

 


Hoi,

Natuurlijk ben je welkom hoor. Je bent helemaal niet bot of zo. Iedereen op dit forum is superlief.... behalve de trollers.

Veel liefs,

justGhast


Thx @tim16 

@justGhast bedankt!


Hoii, 

Er zijn al veel reacties en ik sluit me volledig aan bij wat zij zeggen! Toch wou ik nog even laten met een reactie dat ik er ook zo over denk, ik heb wel eens je reacties voorbij zien komen, en die waren  echt niet bot, sterker nog degene die ik had gelezen waren hele lieve, helpvolle reacties.

Succes, 

Xxx♡ shine


Tuurlijk ben je welkom hier! Iedereen is welkom! 

En nee hoor je komt helemaal niet bot over vind ik. En je reacties zullen vast wel nut hebben. 

Hoop dat je je hier geliefd en welkom voelt xx 

 

Liefs Anoniem789 


Hoi @NightShadow !  Dat is een tijd geleden, mooi en top om je hier weer te zien!  Ik ben zelf al een tijdje niet echt actief meer hier, maar ik miste het ook en ik zag jouw topic, en daar moest ik uiteraard op reageren! Natuurlijk ben jij welkom zoals je ziet ! 🙂 Fijn dat je er weer bij bent. Ik miste je reacties echt en je reacties waren en zijn altijd eerlijk en goed. Ik vond ze niet bot, zo kan ik me jou ook niet herinneren. Doordat ik jouw terug zag komen begon ik ook weer te twijfelen of ik weer (vaker) op het forum zou komen. Het gaat immers om ons, de jongeren, dus daarom is het fijn dat jij met jouw goede inzicht en tips ook weer mee doet!  Heel mooi dat je weer terug bent!

Groetjes liefs voor de forumleden

Tartan X


Je komt helemaal niet bot over hoor! Je hebt hele fijne en goede reacties! 

Groetjes mij @Anoniemxv 


@Shine Bedankt voor je reactie! Ben blij dat me reacties niet bot zijn!

@Anoniem789 Thx!

@Tartan14 Ik ben blij om je weer te zien! Ik miste je al! Ik hoop echt dat jij ook snel weer actief bent! Bedankt!


@Anoniemxv Dank je!


Reageer