Skip to main content
Vraag

Ben ik de enige die deze jongen echt heel knap vind?

• July 4, 2026
  • 6 reacties
  • 99 Bekeken

RoosjeRood
Forum|alt.badge.img+1
Ben ik de enige die deze jongen knap vind?

Ik wil hier echt even jullie mening weten. Ik ben toch niet gek geworden? Of wel? Want het is maar een plaatje op de site van de KT!!

Groetjes,

RoosjeRood

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 5, 2026

Haha, ben je al in de puberteit? ;) kan door de hormonen komen. Het is niet raar ofzo. Ik vind vooral de hoodie die hij draagt leuk xd 😁

Liefs🤗

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 5, 2026

Ik ben ook een jongen maar ik vind ‘m wel knap ja. 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • July 5, 2026

Inderdaad heel knappe jongen.  Hoezo?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 6, 2026

Hij heeft een lieve uitstraling. Idd wel knap. Ik vermoed wel een ai jongen want de Kindertelefoon staat voor anoniem maar mooi gedaan 😉

Liefs, Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • July 6, 2026

@Tover01 dat is geen AI hoor. Kijk maar naar dat meisje op de achtergrond , die staat op ook andere foto's van de site. AI kan dat nog niet zo goed op detail  dacht ik😊

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 6, 2026

Als je hier op klikt en naar beneden scrolt staat er ook dezelfde jongen op de foto dus ik denk ook wel dat hij echt is 🙃 ik had een film gezien waarin een paar mensen "geanonimiseerd' waren (documentaire ) dus ik denk dat ze gewoon niet in beeld wilden en dat was duidelijk een ai beeld. Daar was de huid te glad en het haar juist heel dof en duidelijk nep, en ogen stonden veel te intens. Op dat gebied is het nog wel handig dat je verschil kunt zien tussen echt en nep. Deze jongen heeft dat niet. 

Werd toch wat meer tekst dan ik dacht ;) 

Liefs🤗