Skip to main content

Artiesten veranderen

• October 19, 2025
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Linax
Forum|alt.badge.img+1

Hey!

Merken jullie ook dat beroemde artiesten zoals Taylor Swift, Demi Lovato, Sabrina Carpenter, en Olivia Rodrigo en nog wel wat artiesten echt anders zijn geworden?

Taylor Swift had het vroeger vooral over liefde, over onschuldige meidendingen. Totdat ze in 2012 het album 'Red’ uitbracht. Het ging van 'Cause she wears short skirts I wear T-shirts’ naar 'They're gonna crucify me anyway’. 

En Sabrina Carpenter zong eerst onschuldige lyrics maar opeens ging het over mannen, ging ze in lingerie op het podium, en ja, nog wel meer dingen.

Ik vroeg me dus eigenlijk af of ik de enige ben die het opmerk! En ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is.

5 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • October 19, 2025

Ja wel een beetje, vind persoonlijk hun muziek ook wel wat minder geworden.. 

Liefs Silence 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 19, 2025

Ik snap wel dat ze ouder worden en andere dingen meemaken, maar soms denk ik ook van: wow dit is zó anders dan eerst! Vooral bij Sabrina Carpenter, like ze is echt veranderd qua stijl en uitstraling. Maar ergens is het ook wel cool dat ze gewoon zichzelf durven te zijn nu. Wat vind jij? 

xx liefs Wolf 🐺

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 20, 2025

Heyyy ​@Silence ja zeker! Ik eigenlijk ook wel een beetje!

Heyy ​@Wolf ! Jaa ik heb dat ook ja, Taylor maakt soms nog weleens een beetje dezelfde stijl muziek als 15 jaar geleden, Sabrina Carpenter is echt complete veranderd, ik vind het persoonlijk alleen wel een beetje te, in een show van haar zag je een keer een rood doek met schaduwen van Sabrina Carpenter en een man die elkaar uitkleden, maar ja, ze moet het lekker zelf weten eig! 

Maak me alleen zorgen over de jonge kinderen die dan misschien op haar concerten zijn XD

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Mee eens het kan beetje ongemakkelijk zijn voor jongere kids. Maar goed, ze moet doen wat zij wil, ik vind het wel cool dat Sabrina haar eigen stijl heeft gevonden. 

xx liefs Wolf 🐺

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • October 30, 2025

Mensen veranderen in de loop van hun leven, dan is het ook logisch dat ze andere muziek maken en andere teksten schrijven. Het zou saai zijn als ze steeds opnieuw hetzelfde liedje maakten. Taylor was 15 of zo toen ze haar eerste muziek uitbracht; nu is ze een volwassen vrouw met andere interesses en ervaringen.  Dat hoor je aan haar muziek.