Skip to main content
Vraag

Afspreken met iemand die ik ken via snap

• April 4, 2026
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ken iemand via Snap (al bijna meer dan een jaar) en we sturen elkaar ook snaps enz. Nu vroeg hij om een keer af te spreken, en ik heb het gevoel dat ik hem kan vertrouwen enz. Is het verstandig om dan af te spreken?? Hij wou miss ook bij zijn huis seks hebben. Is dat verstandig om te doen?

6 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 4, 2026

Ik zou er tochmaar mee oppassen. Heb je die iemand al “live” aan de telefoon gehad of was het uitwisselen van text en pics of vids? Als je er nog nooit facetime ermee gehad hebt is het héél link… dus je moet wel super uitkijken dat het geen drama wordt.

Als je iemand alleen van foto’s kent dan kan trouwens in het echt elkaar tegenkomen en praten opzich ook al tegenvallen.  

grt

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 4, 2026

Antonie, heb je al eens sex gehad met een jongen of niet. hoe oud is hij, want als het toch een veel ouder iemand is dan zal het misschien wel pijn doen als hij zijn piemel hard in je kont duwt en het is misschien nog strafbaar ook. zorg in ieder geval wel dat die persoon een condoom om zijn piemel doet en jij om jouw piemel want misschien heeft 1 van jullie jullie piemel wel vaker bij iemand naar binnen geduwt en kan je daarom ziek van worden. of spreek eerst af waar meerdere mensen zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • April 4, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Ander We hebben nu inmiddels meer dan een jaar elke dag snaps (text, pics, vids) gestuurd, wat bedoel je ermee dat het link is en dat het geen drama word?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • April 4, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@DJEE Er is niks strafbaars aan volgens de letter van de wet, ik ben boven de 16 en dus sexueel meerderjarig. Hij is 22 btw

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 5, 2026

@Antonie Ik bedoel dat als je alleen getekst hebt en pic/vid uitgewisseld maar nog nooit echt een live facetime gesprek gehad, dat het nog steeds om catfishing kan gaan. Dat is dus een drama. En ook dat je irl weleens zo verschillend kan zijn dat het niet leuk is. Voor de rest idd ja 16 met 22 is niet onwettelijk dacht ik. Dus ik zou zeggen:

-eerst facetime live gesprek(ken) op de foon

-dan ontmoeten ergens openbaar

-dan beslissen of je ermee door gaat

sukses

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • April 6, 2026

Heyy, hoe zou hij dan kunnen catfishing zijn als we al meer dan een jaar aan het snappen zijn? Anders zou het toch wel een keer gaan opvallen? Of heb ik te goed van vertrouwen? En we gaan zeker eerst in het openbaar afspreken (eerst bij een treinstation en dan naar zijn huis), anders vertrouw ik het ook niet :)