Skip to main content
Vraag

2e hands AirPods kopen

• April 3, 2025
  • 6 reacties
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo iedereen,

Ik was opzoek naar AirPods op marktplaats en kwam deze AirPods pro 2 tegen. Ze waren nieuw en maar €50…. Dus ik weet niet of ik het wel vertrouw, daarom wou ik naar jullie eventuele ervaring of tips vragen.

Voor de mensen die ooit echt iets in een apple store hebben gekocht, stond het logo op de bon? Verder heb ik niet veel meer vragen, maar misschien hebben jullie nog dingen waar ik evt extra op moet letten.

Groetjes JMB

6 reacties

• April 3, 2025

Die dingen kosten nieuw €280  Ga er maar van uit dat ze fake zijn. Het hoeven geen slechte oordopjes te zijn maar ze hebben niet alle functies die echte Airpods hebben. En voor €10 haal je zelf zo’n setje op Temu, dus ja...

Als je iets bij Apple koopt staat altijd het Apple logo op de bon. Als het een papieren bon is, dan is het sws fake want bij de Apple Store krijg je alleen een bon via de mail.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+5

Ik zou even op deze website kijken

Succes!

• April 4, 2025

Trouwens, onthoud altijd dit: als het te mooi lijkt om waar te zijn is dat het waarschijnlijk ook.

• May 17, 2025

Dat laatste..! 
ik vind tweedehands prima maar niet in mn oor

Forum|alt.badge.img+5

Nee niet doen! Er kunnen allerlei ziektes op zitten en dergelijke. Sowieso ben ik vies van 2ehands spul maar dit…? Echt not done

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ehhh ik zou ook geen tweede hands oortjes kopen, dan zit er oorsmeer in van iemadn anders. ewww

xx liefs Wolf 🐺