1000e reactie

  • 13 November 2016
  • 53 reacties
  • 2394 Bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

nice man. ga zo door :D:D
Reputatie 2
Badge +17
#1000club?
Bestaat de 2000 reacties club al? ;)

In het geval van "Ja" ,dan zijn er nu meer leden.
Tof man! Volgens kan ik binnenkort weer een nieuwe starten ;)
Edit: Oh nee, dat duurt nog ff.
Tof man! Volgens kan ik binnenkort weer een nieuwe starten ;)
Edit: Oh nee, dat duurt nog ff.

De tijd is gekomen ;)
Damn, de 2000 reacties club heeft nu een lid minder 😛 😉
Is het niet een beetje eenzaam aan de top?

In ieder geval goed gedaan.
En nu nog naar die 4000 reacties komen zoals Maii al zei.
Er zijn nog meer mensen met 3000+ reacties!
@anoniemGast bijvoorbeeld. (Damn, die heeft er echt veel!), maar hij is al lang voorbij de 3000 reacties club.
En @Pheebe heeft er 3199 gepost.
Echter hebben beide gebruikers hun account verwijderd, dus tja, wel een beetje lonely… Des te meer redenen voor jou om even extra je best te doen en ook erbij te komen 😉
Ik zou niets anders durven dan mijn best te doen om elke dag hier mensen te helpen.
Het zal dus niet zo lang meer duren.
Topper! 😉 Lekker bezig!
Wat jammer dat ik nou niet bij die club kan, maar dat komt nog wel alleen vrees ik dan dat @pin al bij de 8000 club zit.
Nouja, het gaat om de kwaliteit van jouw reacties, niet per se over de kwantiteit.
Dat zeggende zijn die van @Pin evenals die van jou uitstekend.

En echt een club zou ik het nog niet noemen, door een laag aantal "leden" .
Nou ik denk dat dat wel heel erg optimistisch is @Maii! Jij zit dichterbij de 3000 dan ik bij de 8000 en jij zit ook dichter bij de 1000 dan ik bij de 4000.
Gewoon lekker je ding blijven doen en dan kijk je af en toe naar hoeveel reacties je hebt. Dan mag je best even trots zijn hoor! 😳 Zoals @MensPersoon al zei: "het gaat om de kwaliteit van jouw reacties, niet per se over de kwantiteit."

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +17
Pin die tikt binnen een jaar gewoon de 10000 reacties aan 😉
Zowel kwalitatief als Kwantitatief zijn wij gwn heel sterk
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het meedoen ~ De Rijdende Rechervis
Haha, leuk! Ik zit er nog lang niet. ?
Fantastische mijlpaal. ik vier mee. je hebt blijkbaar al veel vragen beantwoord en dat verdient een feest.
Een half jaar en een duizend reacties verder.

Op zich zijn deze mijlpalen wel een goed punt voor reflectie.
Er zijn namelijk aardig wat nieuwe gebruikers gekomen en gegaan, waarvan een aantal zijn gebleven.

Er kwam een documontaire met een vrij goede trailer over de KT.
We kregen ook een aanpassing aan de UI, ookal was deze niet zo groot. Hier is de oude.
Iets recenter kregen we ook het topic voor de Jongerenraad, waarvan we nog meer zullen zien , denk ik.
En natuurlijke je standaard spammer, in dit geval de IELTS en TOEFL.
Helaas zagen we ook het einde van de Gedichten en Shout-Out sectie.
Mogelijk omdat deze te weinig werden gebruikt, maar iets anders is ook mogelijk.
Er zal waarschijnlijk nog meer gebeurd zijn deze afgelopen maanden.
Hopelijk is er nog aardig wat om mee te maken.

In ieder geval lijkt het mij gepast om alle gebruikers te bedanken dat zij de afgelopen paar maanden ook voor een goed forum hebben gezorgd.
Anders hadden we natuurlijk niet de fantastische gebruikers die hier en ook hierbuiten te vinden zijn.
Hi MensPersoon,

gefeliciteerd met je 3000+ reacties.

Mij waren de verschillen in de UI nog niet eens opgevallen eigenlijk.

Het is toch alleen de bovenkant van de pagina die echt anders is? Of mis ik nog iets?

Dat er dus nieuwe "tabs" zijn, dus bijvoorbeeld "Nieuws" enzo. Meer wat er dus achter het forumgedeelte zit en het forum zelf is nog wel hetzelfde toch?

Ik vind die pagina's er achter wel nice geworden en bedoelde je met die documentaire deze:
https://vimeo.com/242718599

Ik vond die op de Nieuws pagina. Wel leuk en dan weet je een beetje waar er allemaal over gebeld wordt. Ik zou de hele docu wel willen zien. Weet iemand waar je die kunt bekijken, want dit is alleen een trailer.

Verder zijn er andere nieuwe tabs: Meedenken, Spreekbeurten, Regels. Die zal ik straks nog wel eens bekijken.
Voor iedereen, scroll ff helemaal naar boven op https://forum.kindertelefoon.nl/ en je ziet wat ik bedoel.

Haha, ja voor die paspoort spammers kunnen ze beter een scriptje schrijven zodat die automatisch verwijderd worden. Er zitten genoeg woorden in die een normaal mens niet gebruikt waarop geselecteerd kan worden of een bericht wel of niet geplaatst wordt.
Deze tip doe ik de KT gratis cadeau.

Nog wel een vraagje aan de KT:
waarom staan de reacties van forumgebruikers tegenwoordig in omgekeerde volgorde als je bij iemand op zijn profiel kijkt en je klikt "reacties" aan. Nu krijg je eerst de eerste reactie te zien en niet de laatste. Ik vind het super onhandig die verandering. Ik wil de oude situatie terug en eerst de laatste reactie zien, net zoals nog steeds met de "topics" wel is. Of is er gewoon iets fout gegaan en weten jullie niet dat dit veranderd is?

Btw als ik bij @MensPersoon op zijn profiel kijk staat er nu dat hij 3007 reacties heeft en als ik dan op de reacties klik staat er dat hij er 2908 heeft. Misschien kunnen jullie dat ook even uitleggen?
Als ik bij mezelf kijk, klopt het aantal wel.

Misschien heb je er dus nog geen 3000, wel raar dat er zo'n groot verschil is.

Groetjes,
M&M's
"Het is toch alleen de bovenkant van de pagina die echt anders is? Of mis ik nog iets?"
Het zijn met name subtiele dingen, dus ik kan ook wat gemist hebben.
De menus zijn ook een beetje aangepast , als ik mij niet vergis.

"Ik vind die pagina's er achter wel nice geworden en bedoelde je met die documentaire deze:"
Jep.

"Misschien kunnen jullie dat ook even uitleggen?"
Het aantal klopt wel , als het goed is.
Voorheen gaf het forum ook een groter aantal reacties weer dan dat de code in je zoekopdracht aangaf.
Dergelijke fouten komen wel eens voor.
@MensPersoon
Welkom bij de 3000 reacties club :)

@M&M's
Hier kun je volgens mij de hele aflevering zien. Hij werkte bij mij alleen niet op mijn telefoon, dus misschien is de link waardeloos. Maar anders moet je even zoeken naar uitzending gemist NPO3. En dan in de zoekbalk "Kindertelefoon". Dan verschijnt ie als eerste hit.

Gr. Pin
@Pin,

Dankjewel, die link werkt!
Dat filmpje kwam wel ff binnen bij mij. Ik wist natuurlijk dat kinderen allerlei vragen stellen en over wat voor soort onderwerpen, maar als je ze echt hoort praten erover dan komt het 1000 x zo hard binnen. Ik realiseer me nu pas dat dingen die wij (twin en ik) thuis gewoon bespreken voor andere kinderen heel moeilijk (kunnen) zijn en verder dat er kinderen zijn die soort van aan hun lot over gelaten worden thuis. Ik ga nog beter mijn best doen om andere kinderen te helpen en aandacht te geven aan kinderen die soms een beetje op zichzelf zijn. Iedereen verdient een leuk leven en contact met leeftijdsgenootjes.


@KT,

Echt goed dat jullie zulk goed werk doen en zoveel geduld hebben, want het lijkt me best moeilijk om kinderen zo ver te krijgen dat ze erover durven te praten, want bellen is op zich al een grote stap en dan moet je ook nog eens je verhaal durven te vertellen. SO naar iedereen die bij KT werkt.


@MensPersoon,

Thnx voor je reactie, maar ik vind het verschil in aantal reacties bij jou echt wel groot (bijna 100). Dus ik klik op jouw naam en dat staat er (gisteren) 3007, dan zie ik dus jouw profiel, daar staat bij reacties ook 3007 en dan klik ik op reacties en dan staat er 2908. Ik heb ook wel eens gezien dat er een verschil is bij mij als ik op een topic klik en dat vergelijk met het aantal getoond in het forumoverzicht, maar dat verschil is hooguit 2 of 3 reacties en op een gegeven moment (na een paar uur) lopen die tellers weer gelijk. Dus, ik vraag me echt af waardoor het grote verschil komt.

Idd er zijn vast meer wat minder opvallende verschillen tussen de oude en nieuwe UI.

Groetjes,
M&M’s
Badge +4
Goed dat jullie de documentaire hebben gevonden, je kunt hem inderdaad online terugkijken bij de NPO. Fijn dat jullie hem mooi vinden, we zijn er zelf ook heel trots op.

@MenMs
Nog wel een vraagje aan de KT:
waarom staan de reacties van forumgebruikers tegenwoordig in omgekeerde volgorde als je bij iemand op zijn profiel kijkt en je klikt "reacties" aan. Nu krijg je eerst de eerste reactie te zien en niet de laatste. Ik vind het super onhandig die verandering. Ik wil de oude situatie terug en eerst de laatste reactie zien, net zoals nog steeds met de "topics" wel is. Of is er gewoon iets fout gegaan en weten jullie niet dat dit veranderd is?

Btw als ik bij @MensPersoon op zijn profiel kijk staat er nu dat hij 3007 reacties heeft en als ik dan op de reacties klik staat er dat hij er 2908 heeft. Misschien kunnen jullie dat ook even uitleggen?
Als ik bij mezelf kijk, klopt het aantal wel.


Twee interessante punten. Inderdaad onhandig dat de meest recente reactie achteraan staat.
Ik schrijf ze op mijn lijstje voor overleg met de forumbouwers. Voor nu kan ik het niet oplossen, maar ze staan genoteerd.

Met vriendelijke groet,

Suzanne
@Suzanne van de Kindertelefoon,

Dankjewel voor de update. Hopelijk wordt het snel opgelost.
Die docu is echt mooi.

Groetjes,
M&M’s
heyy,
ik wil me graag aanmelden voor de club, is 1000 reacties genoeg entree?

(ty pin voor de link)

Ik moet nog 650 reacties :)

-Dr8gon99

Reageer