Vraag

zwaan heeft mijn voet gebroken

  • 14 May 2020
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

ik was laatst in een boom aan het klimmen en toen ineens kwam er een boot langs varen(de boom was naast het water) er waren zwanen vlak bij die boot en die bestuurder van de Boot ging heel dicht langs de zwanen

 

toen werden die zwanen boos en kwamen ze mijn kant op ik was alweer op de grond. Die zwaan kwam op mijn af rennen en viel mij aan waardoor ik op de grond viel. De zwaan gaf mij een klap met zijn vleugel en toen ineens deed mijn voet hartstikke pijn want hij was toen gebroken door die kut zwaan. 
 

Nu ben ik doodsbang voor zwanen en wil ik het liefst een tak ernaar toe gooien maar dat ga ik niet doen want ben een dieren vriend. Ik durf nou nergens meer langs waar zwanen zijn ookal zijn ze op 50 meter afstand. 
 

hebben jullie misschien tips. 


3 reacties

Blijf idd bij ze uit de buurt zwanen zijn mooi maar pokke beesten

hey

 

vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt met zwanen.

ik heb altijd geleerd loop door zonder naar ze te kijken als het lente is. want dan leggen ze eieren of hebben ze kleintjes.

ik loop altijd met een grote boog om ze heen. ik snap dat je nu bang bent voor die beesten. misschien is het een idee om samen met 1 van je ouders te oefenen om op een normale afstand te houden langs te lopen…

 

groetjes blue 

Hoi

 

Wat naar dat je gekwetst bent geraakt in een incidentje met een zwaan. Ik kan me voorstellen dat je het nu maar vervelende dieren vindt. 

 

Inderdaad wat Blue zei; rond deze tijd van het jaar hebben zwanen jongen, en kunnen ze wel eens extra defensief reageren. Loop er zoals Blue voorstelde maar met een grote boog om heen, dan word je vast met rust gelaten. Met takken gooien doe je dan ook best inderdaad niet; straks heb je weer een zwaan achter je aan. 

 

Heb je door een arts naar je voet laten kijken? Probeer de nodige zorgen te krijgen, dan herstel je vlotter. Hopelijk ben je snel van de pijn verlost :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Reageer