Skip to main content

Zoek mensen die ook slachtoffer zijn van seksueel misbruik (online)

• July 7, 2025
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Hoi,
Ik zoek eigenlijk mensen die ook slachtoffer zijn van seksueel misbruik. (online)
toen ik 13 was, ( ongeveer eind groep 8 en begin 1e klas) ben ik slachtoffer geworden van seksueel misbruik. ik ben 3 keer aangerand (wat bijna, echt bijna verkrachting werd) . ook in diezelfde periode ben ik slachtoffer geworden van online seksueel misbruik. bij de aanranding was het een jongen van mijn dorp. ik was 13 en hij 15 of 16.  we hadden geen relatie ofzo, en ik dacht nog niet eens echt bewust aan seks of verkering.
maar ja, hij heeft dus tot 3 x toe aan mij gezeten. 
en online misbruik (grooming) dat staat eigenlijk geheel 'los' van de aanranding. 
maar daar is de recherge zelfs voor bij mijn huis geweest, zodat mijn ouders er ook vanaf wisten. 
maar ik wilde geen aangifte doen, en geen gesprekken met Emergis (als je niet weet wat dat is moet je het ff opzoeken)  (ik heb overgins 1 verplicht gesprek gehad, maar dat was 1 malig ) 
ik dacht van: k ga hier later echt geen last van krijgen hoor, ik ben veel ste sterk daar voor. 

dus niet..
ik ben nu 16 en alles komt heel erg trug.  ik heb zm gedachtes (ook pogingen gedaan) en ik beschadig mezelf, ik ben depressief, heb weinig tot geen vrienden, (in de klas sws niet, ondanks dat ik alleen maar meiden in mn klas heb) en ik zorg ook slecht voor mezelf. 
maar dat even terzijde, ik ben heel erg benieuwd hoe jullie, die miss ook met seksueel geweld (maakt niet uit in welke vorm of hoe heftig) met die gebeurtenis (jullie 'trauma') omgaan. krijgen jullie hulp? of heb je er eigenlijk geen last van?

alvast heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een heel klein stukje van mijn lange en heftige verhaal te lezen. <3

liefs, 
Anouk 

6 reacties

Mina2
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • July 7, 2025

Hoi Anouk21608

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mina (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img

hey anoniempje13 hier,

wat heftig zeg dity zal vast heel naar voor je zijn geweest! ik heb nog wel wat tips vr als je je zelf pijn doet:

• pak en bak en doe er rijst in je kan dan zo hard in de rijst knijpen als je wil en t geeft tijdelijk ffkes een beetje een gevoel maar t is geen blijvende schade
  • tatoo pennen ja het klinkt kinderachtig maar het geeft wel een geveol dat je iets op je arm hebt of been fz en je kan tekenen wat je wil
  • iets kouds op de plek leggen ( geen directe koude aanraking ) altijd papiertje of doekje ertussen 
je mag altijd met me praten alleen mogen we helaas geen gegevens delen ik weet dat het lastig is maar het komt allemnaal goed 
liefs anoniempje13

Forum|alt.badge.img

ohja en je kan ook trauma therapie aanvragen alleen is dat best lastig en heftig en doe echt alleen waar jij je goed bij voelt 

groetjesss

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 23, 2025

Lieve Anouk 💖

Goed dat je hier je verhaal deelt! We zijn er voor je!

Naar ook dat je in een situatie zit van 'self harm' dat vind ik altijd een moeilijk onderwerp omdat ik erg worstel hoe ik iemand kan helpen en het gevoel heb dat ik niet deskundig ben en me vaak ook machteloos voel met zo'n pittig onderwerp. Wel wil ik je het gevoel geven dat je er niet alleen voor staat! Dus bij deze: 💞 *knuffeltje* 💞

Ik vraag me wel af: zijn het puur de negatieve (seksuele) ervaringen die je hebt gehad, of komt er misschien nog meer bij kijken op de achtergrond? Hoe is je relaties met je ouders, hoe gaat het op school, hoe is je sociale omgeving (vrienden etc) en hoe voel je je in het algemeen? Zijn er nog meer dingen gebeurd waardoor je nu klachten begint te krijgen?

Liefs, xxVera 💋

• July 24, 2025

@Anouk21608  wat vreselijk om dit te lezen maar ik weet wel hoe je je voelt. Bij mij is ook veel gebeurd maar weet niet of ik dat hier wil/durf en kan vertellen. Ik ben dus ook getraumatiseerd en depressief en sinds die tijd loop ik ook met PTSS (posttraumatische stressstoornis)

• July 24, 2025

Hoi Anouk21608

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mina (De Kindertelefoon) 

Ik denk niet dat de mensen van de kindertelefoon hier geschikt voor zijn 

-Reactie Kindertelefoon: De Kindertelefoon kan wel samen met je bespreken wat je nodig hebt en eventueel doorverwijzen naar de juiste instantie.