Skip to main content
Vraag

woedeaanvallen?

  • 7 July 2023
  • 0 reacties
  • 34 Bekeken

Hey,

 

vroege toen ik jonger was (7j ongv) werd ik om het minste boos en was altijd aan het vechten op school. 
nu ben ik ondertussen 13 en heb nog steeds last van boos worden maar wat ik ook heb is ik voel mijn boosheid nie opkomen en ontplof helemaal en besef niet wat er gebeurd achteraf weet ik niet meer wat er is gebeurd en doe blijkbaar tog heftige dingen 

 

bv.  
 

ik had gesprek met de spycholoog en me moeder en opeens ontplofde ik zonder dat ik het voelde aankomen en achteraf heb ik te horen gekregen dat ik daar luid heb geroepen (dat wist ik nog), dat ik met een stoel heb gegooid (wat ik niks meer van wist na het moment) en dat ik de deur heb dicht gegooid ( wist ik nog).

 

bv. 
 

ik kreeg een briefj wat kwetste redelijk hard in de eet ruimte op internaat en ik onplofde en ik gooide mijn gsm door heel de eet ruimte zonder dat ik het besefde, iedereen keek naar mij en een oudere jaar gaf mijn gsm terug en ik dacht in me eigen “wtf is er gebeurd uuh wat ik snap het ff niet” 

 

*dus jha ik krijg zelfs soms black-out tijdens een ontploffing en besef niks meer, Is dit normaal? Heeft dit met mijn Adhd te maken? Waardoor heb ik dit? Wat is die woede? 
 

Tekst aangepast ivm forumregel 3

Geen reactie

Reageer