Vraag

wat moet ik doen, geslagen en bedreigd thuis

  • 10 March 2023
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Badge

heyy,

ik heb jullie hulp/tips nodig. het zit zo, ik zit al paar maanden niet zo echt lekker in me vel door mijn thuissituatie.. ik werd 1x geslagen met een riem en als ik me nog 1x niet gedraag dan wordt ik weer geslagen, er werd door mijn vader gezegd dat ik uit huis moest, dat ik een stom/k*t wijf ben en dat ik slecht opgevoed ben en dat die mij zou gaat knakken. er word ook echt vaak tegen me geschreeuwd waardoor ik de gedachten heb dat ik geen goede dochter ben of dat ik er beter er niet meer er kan zijn.. omdat ik vaak "heftige'’ ruzie met mijn vader heb, heb ik dus moeite om inslaap te vallen omdat ik dan weer denk dat die iets bij me gaat doen als ik slaap.. (bijv. mij neersteken),ik stond vorige week op het puntje om van huis weg te lopen, omdat ik me soortvan wel onveilig thuis voel..ik doe ook al aan zelfbeschadiging en ik heb ook zelfmoord gedachtes.

 

heeft iemand misschien wat tips hoe ik van die gedachtes af kan komen?

Groetjess, <3


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Feudalworld ,

 

wat een heftig verhaal, en wat goed dat je er over praat. Wat er bij jou thuis gebeurt is niet de bedoeling, je hoort je veilig te voelen thuis. Als je wil kan je eens bellen/chatten met De Kindertelefoon om gratis en anoniem met de medewerker te bespreken hoe je je situatie kan veranderen. We zijn elke dag bereikbaar van 11 tot 21 uur.

Ook kan je bij www.113.nl terecht om over je zelfmoordgedachtes te praten, zij zijn ook gratis en anoniem en ze zijn dag en nacht geopend.

 

Veel sterkte gewenst,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Badge

Heyy 

Wat naar dat dat gebeurt!

Mijn tip ik zoek iemand op die je echt kan vertrouwen en vertel je verhaal. Al is het om het gewoon kwijt te kunnen. Ik heb zelf ook zelfmoord gedachten maar ik denk dat dit niet de oplossing is. 

Ik hoop dat je er wat aan heb en dat het snel stopt

Xxx

Reageer