Wanneer is iets mishandeling?

  • 10 June 2020
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 14 jaar en ik ging gister avond afspreken met een grote groep kinderen. Een vriend van mij had ruzie met een meisje en zou met haar gaan vechten. Iedereen stond te filmen, ook ik. Helaas ben ik één van de kleinsten daar en dus makkelijk te pakken, ook had ik al eerder ruzie gehad met dat meisje… Zodra ze zag dat ik aan het filmen was vloog ze me aan en begon me te slaan en te schoppen… Zo’n 30 andere mensen keken toe en niemand deed iets… Ik voelde me erg in de steek gelaten en was kots misselijk doordat ik zo vaak in mijn buik gestompt was. Toen ik dacht dat het over was kwam het meisje samen met nog een ander meisje nog een keer naar me toe en begonnen weer… Op een gegeven moment zij het meisje, nu moeten we echt stoppen dus ze gingen weer weg… Toen ik thuis kwam was ik heel misselijk en had erg veel pijn maar ik durfde het niet aan mijn ouders te vertellen… Misschien gaan ze naar de politie of naar die kinderen toe… Dan schaam ik me dood! Ook is het gefilmd, dus misschien komt het wel op dumpert of word het gedeeld door de hele school… Wat moet ik doen?! Iemand tips om het aan je ouders te vertellen of dit de volgende keer tegen te gaan? En wat kan je doen tegen deze misselijkheid? En,  is dit mishandeling?


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hey, het is idd mishandeling.  Zoals ik begrijp ben je meerdere malen in je buik geslagen/gestompt.  Er is bewijs materiaal. ik zou heel rustig naar je ouders gegaan en ze stap voor stap uitleggen wat er gisteren is gebeurd. misschien worden ze wel wat voorzichtiger met je met vrienden te laten afspreken, maar dat snap ik ook, het is niet niks wat is gebeurd. ik geef toe je had niet moeten filmen, maar er stonden meerdere mensen te filmen dus waarom vloog ze alleen jou aan?!  Als je dat meisje persoonlijk kent, probeer het uit te spreken via whatsapp of insta.  in real is niet verstandig, misschien valt ze je dan weer aan. en doe je het wel '’in real'’  neem dan iemand mee die je kan verdedigen en die je vertrouwd. Groetjes.

Reageer