Skip to main content
Vraag

Vriend die ruzie heeft

• November 26, 2024
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik was dus ziek alleen mijn vriend heeft iemand in elkaar geslagen. En zijn broer is nl kampioen kickboksen alleen nu werd mijn vriend dus opgewacht (niks gebeurt gelukkig hij zag ze staan en is toen omgedraaid) maar ik ben bang dat ik nu in elkaar word geslagen als ik met hem fiets, of moet ik hem laten??

2 reacties

• March 17, 2025

Ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel gaat gebeuren (het kan altijd maar vaak is het gewoon indruk maken). Dus ik zou zeker je vriend niet laten, jullie zijn toch vrienden dus dan kom je toch voor elkaar op.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@51986Anoniem, wat een nare situatie zeg. Het is begrijpelijk dat je je bang en onzeker voelt nu dit allemaal speelt. Jouw veiligheid is het allerbelangrijkst. Als jij je niet veilig voelt om samen met je vriend te fietsen, dan is het helemaal oké om daar even afstand in te nemen of andere manieren te zoeken om af te spreken waar jij je goed bij voelt.

Het betekent niet dat je hem meteen hoeft “te laten”, maar soms is het belangrijk om eerst voor jezelf te zorgen en jezelf te beschermen. Misschien kunnen jullie samen een plan maken om veilig te zijn, bijvoorbeeld op veilige plekken afspreken of met anderen erbij zijn.

Heb je het al met hem besproken hoe jij je voelt? Misschien vindt hij het ook fijn om hierover te praten en samen een oplossing te zoeken. Veiligheid gaat voor alles!

xx liefs Wolf 🐺