Vragen als jezelf snijd

  • 19 February 2022
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, Ik snee mezelf ook een tijdje geleden… Het was gewoon allemaal teveel omdat ik slecht werd behandeld. Ik ben hulp gaan zoeken, ik heb tips gekregen: als je de neiging krijgt om jezelf pijn te doen, zorg dat je altijd een elastiekje rond je pols hebt en als je de neiging krijgt dan tets je jezelf er zo eens een paar keer mee. Voor sommigen is dit al genoeg… Dat probeerde ik dan, het ging eerst moeilijk maar na een tijdje lukte het en zo door de tips en iedere week er met iemand over te praten dat deed goed! Hoe moeilijk het ook is in welke situatie je ook zit zoek hulp je geraakt er niet in je eentje uit, vooral niet als je er mee bent begonnen…Ik wil het nu nog soms doen maar ik probeer aan leuke dingen te denken ook al is dat soms niet gemakkelijk het is soms heel erg moeilijk om je gedachten ergens anders op te zetten, ik heb het zelf ook gevoeld maar door hulp te gaan zoeken voel ik me al veel beter! Mijn gouden tip: zoek hulp hoe moeilijk het ook is, doe het op jou tijd en vertel alleen wat je kwijt wil maar, blijf er niet alleen mee zitten! In welke situatie je ook zit, of je nu slecht behandeld word, gepest word en het word alleen maar erger,… zoek hulp! Heb je nood aan een babbel? Zoek dan iemand om mee te praten of het nu een volwassenen is of een kind babbelen helpt altijd wie het ook is!


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Hopelijk hebben jullie hier iets aan...

Hey Sphie,

ik wil jou even laten weten dat ik zeer trots op jou ben dat je dit verhaal deelt!

Ik weet 100 procent dat er heel veel mensen iets hebben aan deze gouden tip.

Heel heel heeeeeeeel blij om dit allemaal te horen!

Trotse groeten Zon

Hoi Sphie,

 

Ik sluit me volledig aan bij jouw woorden en denk dat veel mensen iets aan deze tips hebben!

En super fijn om te lezen dat het met jou een stuk beter gaat:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Sphie  super tip en geweldig dat het je helpt. Bedankt voor dit goeie bericht !

Grtz liefs Julian X

Reageer