Vluchtelingen

  • 3 November 2015
  • 5 reacties
  • 594 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.. Gister kwam ik onderweg naar de buurtsuper een groepje vluchtelingen tegen. Het waren Afrikaanse mannen, wel twee keer zo groot als mij! Toen werd ik uit het niets geslagen en geschopt.. Ik vind echt dat ze hiermee over de grens zijn gegaan! Wat moet ik doen?

5 reacties

Hey,
Super rot voor je!
Als ik jou was zou ik het aangeven bij de politie dat er vluchtelingen zijn die mensen lastig vallen.
Je moet je ook realiseren: die mensen zijn een lange tijd gerezen naar dit land en hebben een lange tijd dicht tegen andere mensen aangezeten. Dit kan veel irritatie veroorzaken, natuurlijk is dat geen excuus; maar dat is vaak wel een reden.
Ik hoop dat je niet over alle vluchtelingen nu negatief denkt, die mannen waren waarschijnlijk gewoon een hoop schorriemorrie die ze hopelijk goed op hun plaats zetten.
hey ze zijn idd een grens over gegaan. direct aangifte gaan doen van mishandeling. dat is echt heel belangrijk!
zeker naar de politie gaan en aangifte doen van mishandeling, dit kunnen ze echt niet maken!
hoop dat je er niks aan overgehouden hebt en dat de politie er iets aan kan doen

Liefs
x

Wat vervelend zeg! Was er een reden voor? Je kan het meldenĀ 

Badge

Je hebt gelijk, hier strijd ik voor

Reageer