hoi, ik was dus laast op t strand en mn ouders waren al weg maar ik moest naar de wc en daar was een best wel lange rij dus ik ging daar staan en de wc’s hadden geen gender soort van dus iedereen ging naar de zelfde wc’s en ik stond daar in dei rij en er stond een man voor me en achter me en we stonden best wel dicht op elkaar en toen voelde ik dat die man achter me een beetje zn stijve in me probeerden te duwen ( we hadden nog kleding aan) en toen die voor me kwam ook dichterbij en uit eindelijk ging de man achter me ook me billen aanraken! ik durfde er niks van te zeggen ofzo want ik vond t dood eng, ook toen ik van de wc af kwam stonden ze daar op me te wachten er was niemand meer bij de wc’s alleen hun 2 en ik, ik ging me handen wassen en toen duwde een man me in een wc hokje en gingen ook aan mn vagina zitten en me billen en borsten ik voelde me heel onconvertabel en probeerde weg te komen uit eindelijk kon ik weg en rende ik weg naar me fiets. ik heb t nog aan niemand verteld.
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.