Lieverd bel meteen met de Kindertelefoon! 0800 0432 en laat je goed adviseren en helpen! Ik zou zeggen dit mag je zeker bij de politie melden en aangeven! Ook daar mag je naartoe bellen: 0900 8844. En jijzelf mag ook hulp en steun krijgen want dit is serieus en ernstig. Bel zo gauw je kunt! En ik wens je heel veel sterkte en liefs. We denken aan jou!
Groetjes liefs Tartan X
Hey @roma123 ik sluit me aan bij Tartan14 ! Doen hoor! En heel veel sterkte!
Liefs Tover xxx
Hoi @roma123,
Wat erg dat je dit hebt moeten meemaken, dit is zeker verkrachting! Ik hoop dat je het al hebt gedaan, of anders, bel of chat met de kindertelefoon, en meld het eventueel bij de politie! Sterkte!
Groetjes, Monkeyboy08
Beste roma123 ik sluit mij aan bij tartan14
Het is belangrijk dat je dit meld bij de politie
En zorg dat je het tot in de details uitlegt ik weet niet als die vrouw die uit het raam keek zag dat je geforceerd werd zoja probeer te kijken als je met haar in contact kan komen dan heb je een getuige dan heb je meer kans dat hij de bak in gaat
ik wens je heel heel heel veel sterkte meid ik hoop dat je dalijk weer naar school kan gaan
ZET HEM OP 💪💪💪
groetjes bigmonkey5🐒
Hallo!
Wat naar voor je! Echt verschrikkelijk dat je dit moet meenemen. Als ik jou was zou ik het vertellen aan je ouders en zeggen dat je niet meer naar school durft. Ik zou dan veilig vanaf huis de school bellen, en zijn zijn ouders en de politie. Dit heb ik ook op google gevonden:
De straffen voor aanranding, verkrachting en seksueel misbruik lopen uiteen van een taakstraf tot een langdurige gevangenisstraf.
Vanaf huis kun je ook regelen dat hij geschorst wordt enzo. En dan ben je van hem af denk ik, zeker als zijn ouders hem goed straffen, want dit kan echt niet.
Maar: Heb je bewijzen, blauwe plekken van het geslagen worden? Want anders gelooft de politie je misschien pas na een hele tijd of verlagen ze de straf van je ex.
Ik wens je veel succes!
Zelfmoord is geen oplossing, aangifte doen wel. Ga alsjeblieft met iemand praten of bel de politie. En als het in je hoofd rond blijft spoken moet je misschien even bellen met de kindertelefoon of met 113.
https://www.113.nl/
Oké succes, you can do this! <3
guys weet iemand hoe het met haar gaat ik maak me een klein beetje zorgen
@Bigmonkey 5 het gaat niet beter na dat dit was gebeurd heeft hij mij gestoken met een mes en ik heb tegen iedereen gezegd dat er glas in mij arm is gekomen hij heeft mij verkracht en ik ben super bang dat ik zwanger word ik heb hier nog steeds met niemand over gehad en ben ik ook niet van plan want dan maakt hij me echt dood
Wat erg, heel veel sterkte en bel de politie 0900 8844!
Bel de politie! En volg de raad van anderen op: als je het vertelt, dan kan hij je niks doen, want dan beschermen anderen je. Doe het alsjeblieft!
Liefs,
-
Ik weet dat dit waarschijnlijk heel moeilijk is voor jou maar ga naar een vertrouwenspersoon en dan kan die je helpen met de verdere stappen. Durf je dit niet zoek dan anoniem contact op of bel de politie. Probeer het ook bij school aan te geven zodat er een schorsing kan volgen. Ga ook naar de dokter om je te laten checken op verwondingen. Doe dit niet alleen voor jezelf maar ook voor je familie en de omgeving van je ex, want stel je voor dat hij verder gaat of iemand anders ook lastig valt!
probeer zo snel mogelijk iets te doen het kan van zoveel belang zijn!
veel sterkte
Neem ook een zwangerschapstest als het een probleem blijft.
Dit is zeker verkrachting wat erg om te horen
ik weet hoe het is met zelfmoord problemen dus ik weet hoe moeilijk dat is ik hoop dat ie je met rrust laat ik zal wel dit tegen iemand zeggen politie je ouders en miss ook zijn ouders als je dat zou willen en als je die goed kent heel veel succes
Ik hoop dat alles goed gaat een tip blijf op je hoede en probeer zo snel mogelijk iemand te verwittigen you can do this nog veel sterkte
Wat naar voor je zeg..
Het is inmiddels 9 maanden geleden. Is het al beter geworden @roma123 ?
Groetjes mij @Anoniemxv