hoi ik ben anoniem 13 jaar ik kwam gister van mij werk action en ik belde mij broer om mij optehalen maar hij nam niet op en mij telefoon viel uit ik ben daarna gaan lopen naar huis en ik kreeg eenorm veel buikkrampen dus ben gaan zitten op een bankje ik zat heelemaal in elkaar en was aan het huilen mijn ex reed langs met zijn fatebike langs en kwam naast mij zitten ik vroeg of tie weg wou gaan maar hij luisterde niet ik stond op en verloor mij evenwicht hij hielp mij zitten en ik vond dat echt niet fijn even laten begon hij mij te zoenen en zijn hand tussen mij benen te doen ik begon heel hard te roepen maar niemand hoorde mij even later deed hij zijn broek omlaag en begon mij te slaan ik moest hem pijpen maar dat deed ik niet hij begon mij heelemaal te slaan en toen schreeuwde een vrouw uit de raam dat hij mij los moest laten hij rende en zij ik pak jou nog wel ik ben meteen na huis gerend en ik durf nu niet meer na school want hij zit daar ook op en hij heeft mij vaker bedreigt met messen en mij geslagen ik kan hier met niemand over praten alleen met jullie ik weet eigenlijk niet eens wat hier mee moet maar het moet er gwn uit en ik zit nu in me hoofd om zefmoord te plegen