Skip to main content

Hey ! Toen je deze topic “verkrachten” zag dacht je waarschijnlijk dat ik verkracht ben maar gelukkig is het antwoord daar op nee . Ik wil eigenlijk een soort gesprek hebben met jongens van de jongere generatie 13-18 en dit is niet als een of andere dreiging maar juist uit nieuwsgierigheid wat jongens er nou precies over denken en of ze vinden dat mannen zich beter daar in moeten gedragen (sommige mannen natuurlijk) maar goed jongens (en meiden natuurlijk) wat vinden jullie van verkrachtingen bij vrouwen ? Of hebben jullie zoiets zelf mee gemaakt en als je wil deel het hier met ons. Mijn mening : Ik vind het afschuwelijk dat als sommige mannen zin hebben in seks en hun ***** ergens in willen steken dat ze geen consent vragen en als ze dat wel doen en er nee word gezegd alsnog het bij de vrouwen doen en de meeste mannen beseffen dan niet dat het een trauma op levert bij (jonge) vrouwen …. :(

Als een meisje die dit zelf mee heeft gemaakt ben ik het met je eens en vindt ik zelf als een meisje nee zegt dan is het ook gewoon nee dit soort dingen kunnen al heel snel trauma's en nachtmerries opleveren voor een hele lange periode. Het is gewoon niet fijn snap dat dan (voor sommige jongens). Gelukkig zijn niet alle jongens zo

Hoi, ik ben het met je eens en ik heb al een tijd lieve verkering. Bij ons heeft zij op dit gebied (seksualiteit) het voor het zeggen. Daarmee bedoel ik dat ik mij altijd laat leiden door wat zij wil en fijn vind. Natuurlijk neem ik ook initiatieven maar haar grenzen zijn mijn grenzen. Gelukkig heb ik nog nooit iets willen doen wat zij niet oke vind maar alsnog, ik vind zelf ook dat zij uiteindelijk beslist. Dus van begin af stel ik mij daarin wat onderdanig op. En in het algemeen vind ik lui die zich niet kunnen beheersen en respectloos zijn verschrikkelijk. En verkrachting is een absolute misdaad waar iemand imo lang voor gestraft mag worden.  Ongeacht wie en ongeacht gender. 

Groetjes liefs Tartan X 

Hoi, goed hoor Tartan! Dat je meisje daar de baas mee is. Je vertelt het heel mooi. Dat moet elke jongen eigenlijk doen. 

Groetjes Tjempie xxx

Hey! Ik heb nog geen seksuele dingen met mn vriendin maar met zoenen en elkaar aanraken en liefkozen (zoals door het haar gaan of over de knie wrijven etc)  ben ik altijd net als ​@Tartan15 . Je voelt na een tijdje ook wel wat je samen leuk vind en ik ga soms minder "ver" dan zij wil.Dus dat gaat wel goed. En ik heb wel een topic waarin ik al vertel dat zij met alles meestal meer de leiding heeft dan ik en ik vind dat prima en fijn zo. Ik ben heel voorzichtig met lichamelijke dingen, en ook wel gehoorzaam aan haar zeg maar. En ik ben het eens dat dingen ongewenst doen verschrikkelijk is en strafbaar. Snap daar ook niks van, dat mensen dat doen. Ik zou iemand nooit kwaad kunnen doen. 

Liefs, Tover xxx

Hey ! Toen je deze topic “verkrachten” zag dacht je waarschijnlijk dat ik verkracht ben maar gelukkig is het antwoord daar op nee . Ik wil eigenlijk een soort gesprek hebben met jongens van de jongere generatie 13-18 en dit is niet als een of andere dreiging maar juist uit nieuwsgierigheid wat jongens er nou precies over denken en of ze vinden dat mannen zich beter daar in moeten gedragen (sommige mannen natuurlijk) maar goed jongens (en meiden natuurlijk) wat vinden jullie van verkrachtingen bij vrouwen ? Of hebben jullie zoiets zelf mee gemaakt en als je wil deel het hier met ons. Mijn mening : Ik vind het afschuwelijk dat als sommige mannen zin hebben in seks en hun ***** ergens in willen steken dat ze geen consent vragen en als ze dat wel doen en er nee word gezegd alsnog het bij de vrouwen doen en de meeste mannen beseffen dan niet dat het een trauma op levert bij (jonge) vrouwen …. :(

Hi 

ja ik als jonge vind het ook echt niet goed als jongens meiden verkrachten 

ik denk dat we meiden/vrouwen moeten gebruiken in onze samenleving maar niet MISBRUIKEN 

en daar bedoel ik mee we hebben elkaar nodig in de wereld en in ons leven 

en seks is zeg maar he het mooiste wat je aan elkaar kan geven (als ik dat zo mag zeggen)

maar we moeten er niet MISBRUIK van maken 

en geloof me meiden/vrouwen er zijn ook (goede) mannen die er normaal mee omgaan 

maar ik snap dat je (bang) het moeilijk vind 

ik hoop dat ik je vraag heb beantwoordt als je er vragen over hebt mag je ze vragen 

Groetjes 

ik vind inderdaad dat er meer aandacht voor moet komen. super erg als je bent verkracht we zijn er voor je😘

Zelf heb ik er geen ervaring mee of een vriend van mij. Wel was er een keer een groep jongens die zeiden "eh jochie!" "Kom eens!" Ik zei natuurlijk nee en toen riepen ze nog "10 euro" en later ook nog eens "kom eens hier en laat je piemeltje zien!" Echt een schande vind ik het. Soms schaam ik me om een jongen te zijn daardoor. Ik vind überhaupt dat je dat niet eens kan vragen aan iemand die je niet kent. 

Maar terug op jouw vraag ik vind het ook slecht dat mannen gewoon doorgaan zonder toestemming. Ben het met ​@Tartan15 eens dat ze gewoon zwaar moeten worden gestraft 

Groetjes Lupus

Wow , deze reacties zijn oprecht zo mooi en oprecht en ik vind vooral die van ​@Tartan15 heel mooi ! En voor helaas sommige echt heftig dat ze zo iets heftigs ooit in zijn/haar leven hebben moeten meemaken …. We zijn er voor jullie ❤️

Reageer