verkracht terwijl ik sliep

  • 19 June 2012
  • 22 reacties
  • 4440 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
kweenie wat k moet deon mn vader heeft me verkracht hij dacht dat k sliep maar was wakker hij kwam zogenaamd gwn naast me liggen eerst zat hij aan mn borsten en trok daarna mn onderbroek uit k was gwn in shock k kon gwn nix doen en hij heeft het vaker gedaan k weet echt niet wat k moet doen en k durf het tegen niemand te vertellen k ben bang dat mn vader me gaat slaan een keer heeft hij me zelfs bewusteloos geslagen

22 reacties

ik zou naar een vertrouwens persoon gaan of naar de politie veel suc6 :o
Ik zou inderdaad zeker eerst naar je moeder gaan, en als je dat eng vindt aan vrienden vertellen, die je echt vertrouwd!
of je gaan naar de chat van de kindertelefoon. En de laatste optie is de politie, maar daar zou ik eerst met je moeder over praten.

Veel succes
x
ik vind het best wel zielig voor je ik zou naar de politie gaan en het vertellen en dan kan je naar een beter gezin
Wat erg voor je!!
Maar weet je vader dat jij het weet?
Ga naar de politie of nu meteen naar je moeder!!
succes meid!
x
Vreselijk dit.. Waar gaat het toch heen met de wereld o.O. Waarom doe je geen aangifte? Of wat nog beter is met je vertrouwenspersoon hierover spreken en dan kan diegene dan actie ondernemen. 
ik denk dat je eerst met een vertrouwenspersoon moet praten en daarna mischien aangifte bij de politie doen maar doe het niet te opvallend zodat je vader het niet merkt
als je er te lang mee wacht gebeurt het misschien weer je moet snel actie ondernemen
Heey,
Dit moet je niet accepteren,!
ik zou gelijk naar de politie gaan of je mentor of je moeder want dit kan niet zoo doorgaan
x
Meid, hiermee moet je ontmiddelijk iemand over vertellen, desnoods politie of jeugdzorg!
zeker naar de politie gaan.
dit is niet acceptabel
Dat is echt erg !
Vertel het tegen je moeder of doe aangiften voor misbruik/verkrachting !
ik zal naar de politie gaan er kunnen erge dingen gebeuren
 Meid als ik jou was zou ik meteen naar de politie gaan
ik zou direct naar je moeder gaan en met je moeder naar de politie endaan aangifte doen 
als je niet durft te vertellen aan je moeder sms het dan ofzo
het is gewoon 1 zin endan een knopje indrukken 
het verandert je leven 
succes
dg mocro
Meid, hiermee moet je ontmiddelijk iemand over vertellen, desnoods politie of jeugdzorg!
even een aanvullig als ze nou niet weet wat het nummer is van jeugzorg
ik vind het echt erg voor je

maar je moet het aan iemand vertellen hoe eng je dat ook vind..

veel geluk

-xxx-
Vertel het aan je moeder of iemand anders die je vertrouwt  en om te verkomen dat het nog eens gebeurt doe de deur op slot of zet er een stoel met allemaal spul er op
Jee. Wat heftig.

Schakel hogere instanties in. Wij kunnen je hier niet helpen. Bel of chat even met een van de medewerkers van de kindertelefoon die weten beter wat te doen dan wij.

Succes!

Gelijk naar de politie

waarom houd de auter een gesprek met zichzelf of is het anders?

De auteur houd geen gesprek met zichzelf, het zijn allemaal mensen die niet meer actief zijn op deze site. Het lijkt mij daarom verstandig om een nieuwe topic maken als je hetzelfde probleem hebt en niet meer op deze topic te reageren.

Ga naar de polite direct!

Reageer