Vraag

Verkracht op vakantie

  • 23 April 2023
  • 8 reacties
  • 1376 Bekeken

Badge

Ik wil dit even kwijt 

Ik was vorig jaar op vakantie het was super gezellig enz ik had vrienden en ging op n avond mee naar zn huisje met een vriendin. We gingen film kijken en begon die ons ineens heel random te strelen. We zeiden beide dat ie moest stoppen maar hij luisterde niet. Op een gegeven moment kwam die tussen on in zitten en begon hij zichzelf af te trekken en ons te zoenen. wij werden echt boos en zeiden als je nu niet stopt gaan we. Nou we gingen dus want hij stopte niet. Bleek dus dat hij de deur op slot had gedaan. Dus we zaten vast. Hil liep ons achterna en pakte ons vast. Hij nam ons mee nr zn kamer en begon mn vriendin te doen. Ik was echt doodsbang en probeerde hem weg te halen bij haar. Domme keuze want toen pakte die mij. Het was zo heftig en eng dat we zonder kleding alleen ondergoed weg zijn gerend. En we zagen hem niet meer terug gelukkig daarna. 

ja dit moest ik even kwijt haha


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey mop,

echt niet chill dat dit is gebeurd bij jou, en dit is zeker onacceptabel.

als ik jou was zou ik dit toch aan een ouder vertellen, om misschien professionele hulp te krijgen (in het geval dat je er nog veel last van hebt).  Weet ook dat het NIET jouw fout is!

sommige mensen zijn niet helemaal goed bij hun hoofd en vallen der andere mee lastig.

ben trots op je dat je dit durft te delen x

 

Badge

ja ik heb het al verteld tegen mn ouders maar die vonden er niet heel van van ofzo 

dankje!

Reputatie 1
Badge

Hoi,

het is heel kut dat dit is gebeurd. Die jongen had dat ook niet moeten doen! Als je meer dan nee hebt gezegd, kan het verkrachting zijn. Jr kan eventueel bellen met iemand van de kindertelefoon en als je dat te eng vindt, kan je altijd degene die je het meest vertrouwd appen! En is je vakantie vriendin oké?

X Lisa (nep naam)💚 heel veel sterkte en we love you!🥰

Reputatie 7
Badge +7

Wow wat heftig zeg! Dat iemand dat in zijn hoofd kan halen, sommige mensen blijkbaar wel.…

 

Je moet hiermee naar de politie gaan en dat aangeven. Zo snel mogelijk. Misschien heb je nog die kleren die je aanhad niet gewassen? Dan kunnen ze daar vingerafdrukken vinden en hebben ze bewijs. Want zonder bewijs wordt het bijna onmogelijk om hem te straffen daarvoor. Via de politie kun je dan volgens mij ook professionele hulp krijgen als je dat fijn vindt of nodig hebt.

 

Heeft hij het met een condoom gedaan? Of zonder? Want dan zou je mogelijk zwanger kunnen zijn als die het zonder heeft gedaan. Misschien kun je dat ook even tegen je ouders vertellen? En wat bedoel je precies dat ze niet echt er veel van vonden? 

 

Ik wil wel zeggen dat je super goed hebt gehandeld. Je hebt duidelijk nee gezegd en heel lief van je dat je die nare gast weg probeerde te duwen bij jou vriendin. Weet dat dit NIET jou fout is, maar die van hem.

Jammer dat je ouders niet wilden luisteren, want als iemand in alleen zijn ondergoed een huisje uit rent zou ik als ouder wel denken he waarom is dat…. Want dan had je misschien met je ouders terug kunnen gaan om met die jongen te praten en jou kleding terug te halen.  En eerder hulp gekregen ook.

Ik zou er denk ik wel wat mee doen, bijv de KT bellen/chatten en vragen of hun iets voor je kunnen betekenen… En er is volgens mij ook een site waar je terecht kunt als er zoiets is gebeurd als jij hebt meegemaakt, dat is ook anoniem maar ben ff de naam kwijt. Maar dat weet de KT denk ik ook wel?

 

Badge

thanks allemaal! ik had dit even nodig. Ik dacht de hele tijd dat ik niet optijd die jongen weg geduwd had en dat alles dus mijn schuld was. Nu ik er over na denk heb ik mn best gedaan en is het eigenlijk mijn schuld helemaal niet. Ik heb al bij n psycholoog gezeten maar ik werd daar niet goed van haha. Thanks voor jullie hulp ik ga er zeker wat mee doen!

 

Badge

Hoi echt vreselijk wat er gebeurd is . Ik geef je een tip waar je kan leren als er weer zoiets gebeurd.

Ga op KRAV MAGA daar leer je wat je moet doen als je dan in zo situatie terecht komt.

Reputatie 1
Badge +1

ja ik heb het al verteld tegen mn ouders maar die vonden er niet heel van van ofzo 

dankje!

waaaaaaaaaaaaaattttt hoe kunnen je ouders het niet boeien, letterlijk mijn ouders zouden er alles aan doen

 

Reageer