Verkracht op feestje

  • 29 April 2022
  • 2 reacties
  • 1057 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy. Ik wil even iets kwijt met jullie wat me dwars zit.

 

2 Weken terug was ik op een feestje met een paar vrienden van me. 1 Daarvan was jarig en de ouders waren niet thuis. De vrienden van me ( Ongeveer 5 ) dronken best wel veel. Ik zelf had maar 2 glaasjes op maar was niet echt dronken. We gingen nog door feesten tot half 3. Toen het half 3 was ging iedereen naar bed. De jongens sliepen bij elkaar en ik was enigste meisje en sliep op de ouders kamer. Ik werd ergens in de nacht wakker terwijl de jongens om me heen stonden. Ik vroeg wat er was maar hun begonnen me kant op te komen. Mijn kleding werd toen uit getrokken en werd verkracht. Ik had toen veel bloed verloren. Toen hun klaar waren deed ik me kleding weer snel aan en rende ik naar huis. Sinds toen had ik niet meer met ze gesproken. Ik heb er tot de dag van vandaag nog steeds last, mentaal en fysiek. Me vagina is erg gevoelig en masturberen lukt ook niet meer. De politie bellen wil ik niet en het praten met een vertrouwenspersoon is voor mij te ongemakkelijk.

Weet iemand nog andere opties? 


2 reacties

Badge

Ik zou het eerst bespreken met de persoon die je het meest vertrouwd en je veilig bij voelt en uiteindelijk ook tegen je ouders zeggen als je het durft want het kan echt niet wat er gebeurd is. Ik snap ook wel dat je het niet durft om aangiften te doen maar het moet eigenlijk wel deze jongens moeten er voor gestraft worden van wat ze hebben gedaan.

 

 

 

Badge

hey ik weet dat het lastig is. ik zelf heb te maken gehad met huiselijk geweld, zelf wou en durfde ik ook niet de politie te bellen. Maar echt het zijn je beste vrienden… ik zou toch echt het aan de politie doorgeven. anders miss vertellen aan iemand die je vertrouwd. je huisarts miss, die mogen niks zeggen tegen je ouder als je dat niet wilt. ik weet niet of je het je ouder hebt verteld namelijk… anders ben ik er altijd voor je suc6!

Reageer