verkracht, ik ben zo bang.

  • 8 January 2024
  • 7 reacties
  • 664 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Zo als veel van jullie weten ben ik “aangerand” door mij ex.

Na die dag heb ik hem elke dag gezien, ik ging met trillende handen na buiten. Een week voor de vakantie was ik bij zijn vriend ze zusje thuis, we waren lekker in onze kamer tot dat ik hem zag. Ik begon te stressen en zij dat ik na huis moest. Hij hield mij tegen en pakte mes uit zijn tas, hij zij als je nog een keer beweegt dan steek ik.

ik was doods bang  en wat ik het ergste vond is dat mij vriendin niks deed en haar broer ook niet we waren boven en hij deed zijn hand in mij broek. Ik begon te schreeuwen en te huilen en weet niet meer wat ik precies zij, maar hij pakte de mes en stook hem in mij arm op dat moment voelde ik niks. Ik begon te huilen en mij “vriendin” vond het grappig, toen vroeg hij aan zijn vriend - de broer van mij vriendin - of hij een kamer mocht lenen, voor een half uur zei hij, en mij wereld stortte op dat moment nee. Ik zag niks ik voelde niks hij trok mij mee ik heb zoo zoo hard gegild gejankt. Hij pakte teep en zette mij helemaal vast en begon eerst mij kusjes te geven op mij buik en ging steeds naar beneden  en nu ik ben zooooooo bang dat ik zwanger word ik kan dit niet meer aan morgen begint school weer hij gaat me nooit met rust laten 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon omwille van de leesbaarheid. Zie forumadvies:

Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Als eerste, het spijt me echt voor dit. Het beste wat mij goed lijkt voor jou is naar de politie gaan. En je hebt ook bewijs. Als je de kleding die je aan had nog hebt was ze niet want daar kunnen dna deeltjes in zitten. Maakt makkelijker voor de politie. Ook maak je een paar fotos van je wonden. Wat je ook kan doen is naar huisarts gaan vanwege de wond. Met de huisarts kan je dit ook bespreken

Reputatie 2
Badge

Nee, ik heb heel veel medelijden met je, hdit kan en mag echt niet.

 

 

 

Ga zo snel mogelijk naar de politie, want dan is zijn de wonden nog nieuw en bewaar inderdaad de kleren zonder ze te wassen! (Dat is makkelijker voor de bewijsvoering)

 

 

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat jouw een heel vreselijke behandeling is overkomen. Het is niet jouw schuld dat dit is gedaan maar een slechte daad van die persoon.  Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. De tips van Boer en Apathyisback zijn goed. Je kunt ook contact opnemen met centrumseksueelgeweld.nl. Je kunt ze bellen of chatten, gratis en anoniem, 0800-0188. Ze kunnen jou hulp geven en je vertellen hoe je nu het beste kunt handelen. Heel veel sterkte.

Reputatie 7
Badge +12

Hey, ik vind het echt erg voor je! Neem de adviezen ter harte die hier staan, dat is nu echt het beste. En heel veel sterkte! 

Liefs, Tover 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @roma123 ,

Wat heftig!!!! Zoek iig echt hulp met de tips hierboven. Heel veel sterkte!

Reputatie 2
Badge

Hey lieverd, dit is echt heel erg allemaal!! Hoe gaat het nu met je? Niemand mag je zo mishandelen, zoek alsjeblieft hulp!! Laat me meer weten! Heel veel sterkte<3

Reputatie 2
Badge

Hey @roma123 

Ik adviseer je om dit bij je ouders aan te geven en zijn gevens en al aan de politie te geven. Ik zou zeker aangifte doen en het hele verhaal uitleggen aan de politie en je ouders!

Reageer