Skip to main content

hoi allemaal,

ik wil graag mijn verhaal op een anonieme manier delen. Ik ben verkracht door mijn oom en ik denk dat ik zwanger ben. 

ik ga elke vrijdag na school naar mijn oom en tante. Mijn tante ging even naar de supermarkt en toen was ik alleen met mijn oom. Hij maakte al van die gekke opmerkingen maar ik nam het niet serieus. Toen ging hij naar boven en riep hij dat ik moest komen. Ik ging toen naar boven en hij stond naakt in de kamer. ik keek snel weg maar hij trok me bij mijn arm en duwde me het bed op. Hij deed de kamer op slot en ik begon te huilen. toen ik probeerde te vluchten sloeg hij me tegen mijn hoofd aan en toen trok hij mijn kleding uit. Daarna gebeurde het allemaal maar ik wil niet de details zeggen daarvan. Ik denk nu wel dat ik zwanger ben want hij deed het volgensmij niet op de veilige manier

wat moet ik doen ik durf het niet tegen iemand te zeggen.. iemand tips???

• anoniempje

Je weet wat je moet doen. Naar je ouders gaan en het vertellen, dat je oom je verkracht heeft. Dat is absoluut heel eng, dat weet ik, maar ook de enige manier waarop je hieruit komt. Dit soort moeilijke dingen kan je alleen oplossen met hulp, van je ouders, de politie, de rechter.
Het is heel dapper dat je het durft te vertellen en je kan altijd praten met de kindertelefoon. Maar ga praten zoek hulp.

Veel liefs Fritswillem

Hii,

Jeetje wat ontzettend heftig en zeker niet oké! Het is kan wel een opluchting geven om het wel tegen iemand te zeggen, zodat ze je hiermee kunnen helpen en steunen. Als je praten eng vind kun je het misschien proberen via een brief en daarin zetten dat je het moeilijk vindt om erover te praten. En het is voor de zekerheid wel beter om een zwangerschapstest te doen helemáál als je denkt dat je zwanger bent. 

Veel sterkte en liefs ❤️

ik durf echt niet naar mijn ouders te gaan, dit is natuurlijk echt heel erg en ik wil niet voor familiedrama zorgen. ik wil ook echt niet naar de politie want dat vind ik heel eng

Je moet jezelf niet opofferen om familiedrama’s te vermijden want het is jouw schuld niet dat het gebeurd is. 

Ik zou echt met je ouders (of alleen vader of moeder) praten, het is dan aan hen om te beslissen of ze stappen ondernemen om naar de politie ofzo te gaan. Hun dochter gaat echt wel voor op een oom die zijn handen niet kan thuishouden denk ik zo. 

Een zwangerschapstest die krijg je niet bij de apoteek als je 12 bent hoor, dus dat is ook alvast via je ouders te regelen 

Anders effe naar de Kindertelefoon bellen die hebben vast goeie raad voor je  

Je moet jezelf niet opofferen om familiedrama’s te vermijden want het is jouw schuld niet dat het gebeurd is. 

Ik zou echt met je ouders (of alleen vader of moeder) praten, het is dan aan hen om te beslissen of ze stappen ondernemen om naar de politie ofzo te gaan. Hun dochter gaat echt wel voor op een oom die zijn handen niet kan thuishouden denk ik zo. 

Een zwangerschapstest die krijg je niet bij de apoteek als je 12 bent hoor, dus dat is ook alvast via je ouders te regelen 

Anders effe naar de Kindertelefoon bellen die hebben vast goeie raad voor je  

dankjewel alleen ik denk dat mijn ouders mij de schuld gaan geven 

dankjewel alleen ik denk dat mijn ouders mij de schuld gaan geven 

Ze zullen misschien geschokt zijn, maar weet zelf dat dit NIET jouw schuld is. Wat jouw oom heeft gedaan is en blijft strafbaar.

Jeetje erg heftig dat je oom zoiets doet ik weet het is wng maar seg het tegen je ouders en als je dat hebt gedaan ga op therapie dat helpt ontzettend meldt het ook bij de politie succes 

Reageer