Skip to main content
Vraag

verkracht door mijn ex, hoe moet ik dit stoppen

• July 26, 2026
  • 1 reactie
  • 3 Bekeken

Hai,

ik ben 14 jaar oud en een meid die eigenlijk nooit bang voor iets was tot dat mijn vader zij je gaat fam discipline krijgen en vanaf toen ging het verkeerd

ben al meer dan 10 keer door de verwondingen zelf naar het ziekenhuis gegaan en 2x bijna dood geweest ik heb een trauma mij lichaam zit onder littekens en dat doet pijn

tot mijn vader zij de zoon van een  vriend komt hij is 15 maar wat ik niet wist was dat binnen 5 min in in eens een beetje duizelig voelde en kwam achter dat in het glas water een drogeer middel zat

ik moet (niet vrijwillig) met hem neuken

blijf weg van mensen waar bij je een slecht gevoel krijgt ik leef nog steeds met deze schade

het word nu al mijn 3 kind en de kinderen worden wel naar een adoptie centrum gebracht

zo ja wil iemand nog wat weten stuur een comments (de verkrachter was mijn ex)

hoe moet ik dit stoppe?! 

( deel van de tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 6 )

1 reactie

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 26, 2026

Hoi ​@Pizza ,

wat een nare dingen heb je meegemaakt, en wat supergoed dat je erover praat hier. Wat er met jou gebeurt is niet okee! 

Als je eens met De Kindertelefoon wil bellen of chatten, dan kan je samen met de medewerker bespreken hoe je jouw situatie kan veranderen. Het is gratis en anoniem en we zijn elke dag bereikbaar van 11 tot 21 uur.

Ook kan je terecht bij Veilig Thuis voor hulp en tips, zij zijn 24 uur per dag te bellen. Je hoeft nog niet direct je naam te zeggen, dat hoeft pas wanneer je wil dat zij in actie voor je komen. 

Heel veel sterkte gewenst,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon