Skip to main content

verkracht door klasgenoot

Forum|alt.badge.img

Hallo. Vorige week dinsdag was ik na school naar een klasgenoot zijn huis geweest omdat we moesten nog een project afmaken voor school. Dat deden we op zijn kamer. Toen we bezig waren met het project begon hij steeds naar mijn borsten te staren en naar mijn billen. Toen we klaar waren vroeg hij of ik seks wou. Ik zei nee alleen toen duwde hij mij op zijn bed en trok mijn kleren uit. Ik probeerde het te stoppen alleen hij is veel sterker dus ik kon niks doen. Hij stopte zijn piemel in mijn vagina en we hadden seks voor ongeveer 3 minuten lang. Uiteindelijk kwam hij klaar in mijn vagina. Ik vond het eigenlijk wel lekker voelen alleen ik wou het niet. Wat moet ik nu doen…?

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 24 maart 2025

Hey, dat is niet oké, dat had hij niet mogen doen en is dus echt fout. En voor jou heel naar. Ik denk dat je voor het beste advies met de Kindertelefoon kunt bellen maar je moet eig ook je ouders of een andere volwassene die je vertrouwt in vertrouwen nemen en hulp en advies vragen. Want dit mag echt niet. Jij zou hulp en steun moeten krijgen en hij straf. Sterkte! 

Kindertelefoon: 0800 0432 

Politie advies.      0900 8844

Liefs Tover xxx

just a chill guy 15
Forum|alt.badge.img

Ha Anna! 
Wat jij mee heb gemaakt is echt niet fijn en dat kan totaal niet!! 
Een nee betekent gewoon nee. 
Wil jij hier aangifte bij de politie doen? Hoe zou je omgeving daarop reageren denk je? 

Veel liefs en succes!! 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 24 maart 2025

Politie erbij halen: verkrachting is een misdaad.

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 25 maart 2025

hey Anna, als je iemand wil om mee te praten ben ik er voor je

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 89 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi ​@anna456 

Wat knap van je dat je dit vertelt! Wat een nare ervaring moet dat voor je geweest zijn. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken wat je kunt doen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon) 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen