Vraag

verkracht door gymleraar

  • 17 December 2020
  • 5 reacties
  • 2283 Bekeken

Badge

Hee, ik ben 13 jaar en ik zit op de middelbare. Ik wordt vaak aangerand door mijn gymdocent.  En hij heeft me ook een keer laten nablijven, toen ging ie met mij naar de wc en had ie me te hard geneukt, ik had hem ook een naaktfoto gestuurd en hij dreigt nu als ik niet met hem wil seksen, dat hij dan posters maakt van de naaktfoto’s en ze dan door de school hangt, HELP!


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi, zelf ben ik 12 jaar en ik zit ook op de middelbare. Het is niet normaal om geneukt te worden door je gymdocent.  Jij bent nog minderjarig en hij waarschijnlijk meerderjarig. Ik zou dit vooral vetellen aan je ouders, je mentor en de schoolbegeleiding want dit kan echt niet.  En als die guy al uberhaupt die foto’s van je gaat ophangen komt die zelf in de gevangenis terecht dus dat gaat hij niet doen. En stuur ook zeker nooit meer naaktfoto's door want daar gaat alleen maar misbruik van worden gemaakt. Maar het is belangrijk dat je dit echt bespreekt en ik snap dat het heel erg eng kan zijn maar je moet het gewoon doen want anders ga je misschien zelfmoordneigingen krijgen en dat is ook niet de bedoeling. Dus bespreek dit als eerst met je ouders en je vriendinnen en ga na de lockdown direct naar je mentor, en je kan natuurlijk van te voren ook altijd nog een mailtje sturen naar diegene.

Veel succes en je kan het!

xx Tris

Hey,

Wat Tris hierboven zegt is waar, je moet er met iemand over praten want dit kan echt niet! Heel veel sterkte hiermee. Ik hoop dat het goedkomt.

J8j8

staat je gezicht op de foto?

Badge

staat je gezicht op de foto?

neej maar wel een wijnvlek zo’n vlek op jlijf k heb die opmn been en die staat dr wel op

 

Het maakt niet veel uit hoe die naaktfoto’s zijn gemaakt en hoe je er opstaat (herkenbaar of onherkenbaar). Zoals eerder gezegd zal hij deze waarschijnlijk toch niet verspreiden omdat hij degene is die fout zit. Onthoudt dat goed: hij mag dit niet doen en daarom moet je het er echt met iemand over hebben. Zelfs als het niet erg lijkt. Wie weet doet hij dit bij nog meer meisjes, dus hen help je hier ook automatisch mee. Maar daarnaast is het vooral ook belangrijk voor jou. Zoek iemand die je vertrouwd. Ik snap best dat je het misschien niet iedereen tegelijk wil vertellen, dus kies één iemand die je het als eerste durft te vertellen. Het maakt niet uit wie: mentor, vertrouwenspersoon, huisarts, een van je ouders of allebei, een oom, een vriend(in), etc. Daarna kan je kijken wie het allemaal zou moeten weten en het er over hebben, maar deze mensen kunnen je daar dan ook bij helpen. Ik hoop dat dit een beetje helpt. Dit is echt het beste wat je kunt doen, want wat hij doet kan niet.

groetjes 

Reageer