Skip to main content

verkracht door broers

• September 30, 2024
  • 95 reacties
  • 8062 Bekeken

Toon eerste bericht

95 reacties

Broodjebakpaojonge
Forum|alt.badge.img+4

Goed ik ben nu officieel mama van A! Maar voor de rest slecht ,mij vader gaat mee helpen met de verzorging en alles betalen maar mijn broers zijn niet gestopt en ik,vrees dat ze dat niet gaan doen

( naam verwijderd door de Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 14, 2025

Dit kan gewoon niet  dit moet stoppen ga naar de politie want dit is niet goed wat hun doen.

Straks denken ze bij elke meisje dit te kunnen doen.

Maar wel goed dat je vader alles betaald maar kan hij ze niet laten stoppen dat je dit niet aankunt en misschien bang bent dat ze straks aan je dochtertje zitten .

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 26, 2025

Wat heftig! Praat er vooral over! Ze het tegen je ouders, je mentor, of iemand anders die je vertrouwt. dit kan echt niet. ik snap dat het spannend is om naar de politie te gaan, want het zijn wel je broers.  Omdat het je broers zijn moet het je niet tegen houden om het aan iemand te vertellen!

Forum|alt.badge.img

dit is niet leuk weet ga ermee naar je docent of mentor op school in elk geval iemand die je vertrouwd je kunt het ps je kunt altijd via de onderstaande link contact opnemen met centrum seksueel geweld die helpen je veder echt en je word echt niet zomaar uit huis geplaatst hoor dat komt wel goed !!

https://centrumseksueelgeweld.nl/chat-met-het-centrum-seksueel-geweld/ 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 29, 2025

Ten eerste: gefeliciteerd met je dochtertje.

En dan: ga naar de politie. Dat het je broers zijn is misshcien moeilijk, maar het maakt hun gedrag alleen maar erger.  Waarom zou jij medelijden hebben met jongens die niet het minste medelijden hebben met jou?  Een kind kan beter geen vader hebben dan een misdadiger.  En als ze hun zusje verkrachten, wie zegt dan dat ze later niet hetzelfde gaan doen met je dochtertje?  Jij moet je kind beschermen en uit wat je hier allemaal schrijft is het duidelijk dat het niet veilig is bij jou thuis.  Aangifte doen en wegwezen bij die verkrachters.  Zo lang jij minderjarig bent (ik denk zelfs tot je 21ste) zijn je ouders verplicht om je financieel te ondersteunen, dus je komt niet om van de honger.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 30, 2025

Zeg het op school. Ze kunnen hulp regelen. Ik snap dat je bang bent, maar dit kan zo gewoon niet doorgaan. Red jezelf alsjeblieft! Het kan moeilijk erger worden

Forum|alt.badge.img

Ik ben een hypersexueel meisje van 13 jaar en ik vind dit echt vreselijk dat ze je dit hebben aan gedaan... hoop dat het echt beter gaat en ik hoop dat je broers de bak in gaan 

Broodjebakpaojonge
Forum|alt.badge.img+4

Ten eerste: gefeliciteerd met je dochtertje.

En dan: ga naar de politie. Dat het je broers zijn is misshcien moeilijk, maar het maakt hun gedrag alleen maar erger.  Waarom zou jij medelijden hebben met jongens die niet het minste medelijden hebben met jou?  Een kind kan beter geen vader hebben dan een misdadiger.  En als ze hun zusje verkrachten, wie zegt dan dat ze later niet hetzelfde gaan doen met je dochtertje?  Jij moet je kind beschermen en uit wat je hier allemaal schrijft is het duidelijk dat het niet veilig is bij jou thuis.  Aangifte doen en wegwezen bij die verkrachters.  Zo lang jij minderjarig bent (ik denk zelfs tot je 21ste) zijn je ouders verplicht om je financieel te ondersteunen, dus je komt niet om van de honger.

Dankjewel! Ik ben tijdelijk bij een vriendin en haar ouders aan het wonen.

Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi,

Ik heb je verhaal en alle reacties doorgelezen. 

Eerst nog: Gefeliciteerd met je dochtertje, ik hoop dat jullie het beide goed maken! Hoe was de bevalling?

Daarna: Zou je misschien samen met de ouders van die vriendin aangifte doen/ met die vriendin aangifte doen? Want dit is echt niet oke. Wat als ze niet stoppen? Je moet ook aan je dochtertje denken, ze heeft bescherming nodig van een moeder, en dit gaat niet als die moeder niet voor zichzelf kan opkomen (Sorry als dit nogal hard klinkt, dat is echt niet de bedoeling!) Desnoods kan je je mentor contacteren onder mentorles/schooltijden? Mentoren hebben wel vaker leerlingen met een slechte thuissituatie en kunnen je hier echt wel mee helpen!

Hou ons alsjeblieft op de hoogte!

Xoxo

J.

Broodjebakpaojonge
Forum|alt.badge.img+4

Hoi hoi,

Ik heb je verhaal en alle reacties doorgelezen. 

Eerst nog: Gefeliciteerd met je dochtertje, ik hoop dat jullie het beide goed maken! Hoe was de bevalling?

Daarna: Zou je misschien samen met de ouders van die vriendin aangifte doen/ met die vriendin aangifte doen? Want dit is echt niet oke. Wat als ze niet stoppen? Je moet ook aan je dochtertje denken, ze heeft bescherming nodig van een moeder, en dit gaat niet als die moeder niet voor zichzelf kan opkomen (Sorry als dit nogal hard klinkt, dat is echt niet de bedoeling!) Desnoods kan je je mentor contacteren onder mentorles/schooltijden? Mentoren hebben wel vaker leerlingen met een slechte thuissituatie en kunnen je hier echt wel mee helpen!

Hou ons alsjeblieft op de hoogte!

Xoxo

J.

Hoiii,

Ik had een paar weken geleden aangifte gedaan en ze hebben het onderzocht en er gaat een rechtszaak op volgen: ze gaan voor de rechtbank komen en krijgen 100% zeker een contact verbod op mij en op en mijn dochtertje A. De bevalling was lang maar is goed verlopen, A is echt een dotje en het gaat er heel goed mee, ze eet goed etc. Ik heb op school tegen de zorgcoördinator/mentor over mijn zwangerschap verteld en de onzekerheid over de vader (niet dat het mijn broers waren want ja dat vertel je niet zo snel) en ze helpen en begeleiden mij goed. Ook de ouders van mijn vriendin ondersteunen me echt hard en hebben ook therapie geregeld voor mij nadat ik hun over mijn verhaal vertelden. Al bij al gaat het nu eigenlijk op zijn best! En dankjewel iedereen voor je steun en lieve reacties, ze hebben zeker geholpen!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 10, 2025

@Broodjebakpaojonge , bel 112. Nu. Het maakt niet uit of het al gebeurd is of dat het nu rustig is, bel de politie. Serieus.

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 4, 2026

Haiiii, 

Ten eerste gefeliciteerd met je dochtertje!! :3

En ten tweede wou ik vragen hoe het nu gaat? :>

Liefs

-Tandenborstel :3

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Haai Sanmari weer hier na een tijdje.

wat ongelooflijk leuk dat het goed gaat met A en natuurlijk ook met jou.  Ik vind dat jij echt de sterkste persoon bent die ik op het internet heb gezien. 

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

wow dit had ik dus niet verwacht…
wat naar voor je! wel goed dat het nu goed gaat met je dochtertje en met jou ook!
mogen wij (de mensen op het forum) wel weten hoe het nu is?
groetjes,
Banaan met chocoladesaus

Broodjebakpaojonge
Forum|alt.badge.img+4

wow dit had ik dus niet verwacht…
wat naar voor je! wel goed dat het nu goed gaat met je dochtertje en met jou ook!
mogen wij (de mensen op het forum) wel weten hoe het nu is?
groetjes,
Banaan met chocoladesaus

Hoi iedereen.

Het gaat Heel goed met A en ook met Mij, er is een proces gestart en ik mag niet meer in contact komen met mijn broers. Ik woon nu bij een vriendin en haar ouders zijn ook mijn voogden geworden. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 17, 2026

Wat goed om te lezen dat alles nu beter gaat.  Geniet van je dochtertje!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

Wat goed om te lezen dat het goed met jou gaat en met je dochtertje hopelijk blijft dat ook zo en ga je nu alleen maar genieten van je meisje en van de toekomst 

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi, ​@Broodjebakpaojonge !
bedankt voor je reactie ne wat goed dat je nu een stabiele plek hebt om te wonen.
en ook dat je niet meer contact mag hebben met je broers!
veel succes en plezier nog met moeder zijn!
groetjes,
banaan met chocoladesaus

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • January 28, 2026

Hoi ​@Broodjebakpaojonge Direct aan iemand vertellen, dit is strafbaar. Ik snap dat dit spannend is om te vertellen, maar dit is wel iets wat je MOET vertellen, omdat je in een gevaarlijke situatie zit.

• January 28, 2026

Hoe gaat het nu?