Vraag

verkracht

  • 23 October 2021
  • 2 reacties
  • 738 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai, ik was laatst alleen in de stad en ben toen meegenomen naar iemand zn huis door 3 vrienden en ben daar verkracht... hij heeft daar een filmpje van gemaakt en dreigt heel de tijd deze aan mijn vriend te laten zien als ik niet weer kom.. dus ben nu al 3 keer geweest zonder dat ik het wil om te voorkomen dat mijn vriend dit ziet want ik durf het hem niet te vertellen.. wat moet ik doen? Ik word echt heel erg bang van hem en voel me ook heel vies.


2 reacties

Badge +1

Hoi Anoniem_28,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit.  Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld (via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl), met Vraag het de politie (via https://www.vraaghetdepolitie.nl/dwang-en-seks) of met Help Wanted (via www.helpwanted.nl).

 

Groetjes,

Lotte van De Kindertelefoon

Badge

Haii, echt heel vervelend dat dat je overkomt. Ik zou naar de politie gaan of het aan iemand vertellen. Maar het is niet jouw schuld, dat je dat idd weet.

Reageer