Vraag

vader slaat moeder

  • 20 May 2021
  • 3 reacties
  • 391 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

mijn vader slaat mijn moeder vakerer en ze kregen mij toen ze 19 waren en toen deed hij dat kennelijk ook nu zijn ze 36 maar nig steeds niet gescheiden terwijl mijn moeder tijdens elke ruzie zegt dat ze gaan scheiden totdat het weer goed is na een slap excuus van mn vader waar ze ook nog eens voor valt. ik heb ook nog eens een broertje en zusje en het is best wel hard voor haar want zei is heel gevoelig. ook kookt mn moeder niet als ze ruzie hebbeb en dan moeten wij pizza eten en wekelijks pizza eten is niet zo fijn nee. maar ze scheiden nooit maar als het weer goed is dan is hun relatie niet verbeterd ofzo. ook ik mijn  moeder onzeker omdat zij niet de dunste is en mijn vader is best dun. daar hebben ze ook vaak ruzie over omdat ze denkt dat hij haar niet aantrekkelijk vind.. maar ik weet echt niet wat ik eraan kan doen want ik ben net 16 en mijn broertje en zusje zijn 14


3 reacties

Hallo d.johlo :)

Je kunt wellicht naar VeiligThuis gaan bijvoorbeeld om melding te maken van huiselijk geweld. Het is namelijk strafbaar en kan een negatieve impact hebben op de kinderen in een gezin als bijvoorbeeld zoals in jouw situatie je vader, je moeder slaat. 

Ook kun je praten met iemand die je vertrouwd zoals een familielid of je mentor. Die kunnen jou dan helpen met deze vervelende situatie.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

hey,

Wat heftig zeg. Lijkt me geen fijne situatie voor jullie. Goed dat e dat hier deelt!

Heb je hier wel eens over gepraat met iemand? Het lijkt me een goed idee dat je dat doet aangezien jij hier mee zit en dit echt geen goede situatie voor jou is. Je kan praten met bijvoorbeeld: je mentor, docent, trainer, vriend(in), buren, huisarts of iemand anders die je vertrouwd. Het is ook een optie om met Veilig Thuis te bellen of chatten. Je kan ze 24/7 bellen op dit nummer: 0800-2000 het is gratis en kan ook in eerste instantie nog anoniem. Op werkdagen kan je met ze chatten van 09:00 tot 22:00 via deze website: https://veiligthuis.nl

Heel veel succes!

 

joeeeeeeee

Reputatie 4
Badge +3

Hoi D.Johlo, 

 

Het is verschrikkelijk dat jouw moeder geslagen wordt door jouw vader. Dit moet stoppen! Zoek hulp bij bijvoorbeeld Veilig Thuis. Ik snap ook niet waarom jouw moeder dan weer binnen no-time weer vrienden wordt met jouw vader, ik denk toch dat hun relatie niet werkt. Het kan ook later negatieve gevolgen hebben voor jouw en jouw broer en zusje. Het is ook heel slecht om iedere week een keer diepvriespizza te eten, zijn er geen gezondere alternatieven? Ik hoop dat ik jou hiermee geholpen heb! Veel succes!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reageer