vader die me sexueel gebruikt heeft, moet ik hem aangeven?

  • 30 September 2015
  • 8 reacties
  • 1510 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké het zit dus zo

Het begon toen ik bij me vader ging wonen, ik kende hem niet goed omdat ik heb 2x in de maand 3 uuren zag vanwege de omgang regeling. Toen ik net bij hem woonde durfde ik niet naast hem te gaan liggen (ik ben nog al schuw ) wat me andere zusjes wel gewoon deden. Na een paar maanden begon hij eigenlijk aan me te zitten, maar hij deed het stiekem zodat me andere 2 zusjes het niet zagen. Nouja ik wou het niet maar durfde niks te zeggen, wel duwde ik hem telkens weg. Op een gegeven moment (ik was toen 13 ) begon hij steeds meer aan me te zitten, en omdat ik niks durfde te zeggen wist ik niet wat ik moest doen.... Na een tijdje werd het erger en erger dat hij s avonds naar me toe kwam en de deur op slot deed en daarna zegmaar me ging betasten. Mijn moeder is opnieuw getrouwd en ik werd daardoor een sort van "gedumpt" ook omdat ik niemand anders had dan me vader was ik bang dat hij me op een gegeven moment ook niet meer zou willen, dus liet ik hem z'n gang gaan... het werd zo erg dat ik er soms zelf naar vroeg. (Dit is allemaal gebeurd in de periode van 13 tot 15 ) nu ben ik 15 bijna 16. Ik ben 2 maanden geleden bij me oma gaan wonen waar ik nu gelukkig woon maar hij bepaald een heel groot gedeelte van mijn leven. Ik wil dit niet, en ben bang dat hij dit weer gaat doen als ik in de vakantie ga logeren bij hem. Ook durf ik hem niet aan te geven, wij zitten financieel krap omdat mn oma een uitkering heeft en hij nog best veel voor me betaald En we anders moeilijk rond komen. Ook ben ik ben ik bang om hem aan te geven, of überhaupt het aan iemand te vertellen. Hij zal gaan zeggen dat ik het zelf wou, en wat moet ik zeggen " ja sorry ik heb verlatings angst? !"

Ik zit hier gewoon heel erg mee en ik weet niet wat ik moet doen...

8 reacties

Let op! Dat jij er toestemming voor gaf, maakt het niet legaal! Hij is de volwassene dus hij had beter moeten weten en is dus strafbaar. Rechtvaardigheid is belangrijk, dus ik zou je aan te raden hem aan te geven - als hij aan je zit, heeft hij niet het beste met je voor!

Succes schatje!

X
alfa77
Ik ben het met Alfa77 eens. Je vader misbruikt jou en dat is walgelijk! Dus geef hem asjeblieft aan zodat hij dit nooit weer kan doen.
Ik wil dat heel graag, maar hij geeft mijn oma geld en als we dat geld niet krijgen kunnen we niet rond komen... We leven nu dus alleen van de uitkering van me oma en het geld dat we van me vader krijgen maar als dat verdwijnt  hebben we niet genoeg, kan ik daar wat aan doen?
Nog steeds: gewoon doen.
Ookal heeft hij miljoenen, hij heeft je misbruikt, aangeven.
Als je uitkering echt té laag is wordt daar meestal wel wat aan gedaan, daar houden  ze vaak rekening mee.
gwn aangeven die man, en wat geld betreft: je krijg meestal als iemand je misbruikt een dikke schade claim soms krijg je wel 20000 euro.
Ik wil dat heel graag, maar hij geeft mijn oma geld en als we dat geld niet krijgen kunnen we niet rond komen... We leven nu dus alleen van de uitkering van me oma en het geld dat we van me vader krijgen maar als dat verdwijnt  hebben we niet genoeg, kan ik daar wat aan doen?

Als het goed is zijn de ouders verplicht om het voogdij van je oma te betalen.
wat je vader heeft gedaan is een misdrijf. je moet hem aangeven, hoe moeilijk je dat misschien ook vindt.
En wat het geld betreft ik weet zeker dat daar instanties voor zijn en je ouders zijn volgens mij zoals wolfje al zei inderdaad verplicht om voogdij te betalen.
Ik zou me niet te veel zorgen maken over het geld. ik begrijp het maar het komt daarmee zeker goed.
belangrijker is om nu aan jezelf te denken. je vader moet gestraft worden voor zijn daden en jij moet je leven weer op kunnen bouwen.

ik wens je nog heel veel sterkte!

Hij is volwassen! Dit mag echt niet zomaar! 

Reageer