Vraag

Uithuisplaatsing - kan ik bij mijn tante wonen?

  • 20 May 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Goedeavond ik had een vraagje. Ik zit nu bij me tante tot morgen en morgen komt veilig thuis met me praten over de mishandeling van me moeder/ Maar ik zou graag bij me tante willen wonen, alleen biologisch is het niet me tante. Maar ik ben 16 jaar en heb daar iets over te zeggen als veilig thuis mij toch ergens anders zou plaatsen door me moeder. Want me moeder die wilt het niet omdat ze best wel jaloers is op de relatie tussen mij en me tante.

 

Tekst aangepast door Kindertelefoon.

Tip:

Houd de tekst van je bericht leesbaar.

Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hii @Anoniem_20Mei24,

Wat een nare situatie zeg.. Ik heb niet echt hele goede tips voor je, maar ik zou morgen vooral proberen om goed te praten over jouw wensen en probeer de persoon van VeiligThuis die met je komt praten echt zo goed mogelijk te vertellen wat jij graag wilt. Wat je hier verteld is heel duidelijk dus ik zou dit ook zeker tegen de persoon zeggen morgen. Er zijn vast dingen mogelijk en ik hoop dat je bij je tante kan blijven en omdat je met haar een goede band hebt moet dat vast mogelijk zijn!

Heel veel succes en sterkte morgen met je gesprek. Ik duim voor je! Laat je nog weten hoe het is gegaan?

Liefs van ItsJustMe <3

Reageer