Uit de lucht.

  • 8 April 2022
  • 8 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik heb kut afspraken om mijn foon en computer terug te verdienen :( ik ben 2 dagen weg en dan kom ik weer terug. :( dit zijn de afspraken.

2x tafeldekken

10 fietsbanden op pompen

2x om 20.30 naar bed en licht uit

 

Ik ben echt woedend want IK moet alles VERDIENEN. Eerder andersom toch?

Wilhelmavemela.


8 reacties

Hey, wat vervelend! Ik hoop dat het goed komt. Ik heb zin om straks met mijn broer en moeder te gaan eten. Ik ben al blij met hun. Wees blij met je ouders ik heb geen eens een vader! Het komt goed.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi, 

Ik heb ook van dat soort strenge regels om mijn telefoon en ipad enz. Heel vervelend maar we staan we dus samen in! Ik heb je wel vaker op het forum gezien trouwens, leuke meid ben je!

Reputatie 7
Badge +9

Jammer dat je even weg bent maar wel fijn dat je blijft!
Heb ik ook met mijn moeder enzo, zij is ook streng. 

Tot over een paar dagen!

Reputatie 7
Badge +5

Ik mag maar 10 minuten of 5 minuten op mijn telefoon PER DAG. ​​​​​ en ik mag maar 2x per week gamen. MAAR 5 UUR. ik word gek van m'n ouders ook. Maar ik leef met je mee <3

Hai, vervelend dat je weg moet en je aan zulke strenge afspraken moet houden. Maar wel fijn dat je daarna weer terug komt.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @wilhelmavemela

Wat kut dat je je aan zulke strenge regels moet houden. Gelukkig ben je “maar” twee dagen weg en mag je daarna hopelijk weer op het forum. We gaan je wel missen hoor! <3

 

xx Eenmeisje004 

Hoii,

Ik leef met je mee:( probeer misschien (hoe stom het ook is) te laten zien dat je het verdient en daarna met je ouders erover praten. Dat is echt het enige advies wat ik heb sorry:(

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +19

Dank jullie voor de reacties!

Ik heb aan de fietsbanden nog wel lol beleefd.

Want ik was lekker aan het pompen huphup en ik ging kijken of hij hard genoeg was dus toen voelde ik en ik kon er niet eens in knijpen zo hard was hij ik had ook een band bijna laten leeg lopen. En mijn zus (ik moest 10 banden oppompen) M dacht dat er iets mis was met de straat omdat het zo hobbelde.;). En na het weekend ging ik naar school paste mijn fiets niet in het fietsen rek! En bij de fiets controle voor kamp was de band zo hard dat mijn meester 2 m niet eens in kon knijpen dus dat vond iedereen heel knap.

Wilhelmavemela.

Reageer