Vraag

rare man in het dorp

  • 13 September 2023
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

hi. wij wonen in een klein dorp. maar er wonen ook. wel rare mensen. vandaag is er wat gebeurd!!

oke er is bij ons een man in het dorp hij is een beetje ziek in zijn hoofd. Een keer gaf hij fruit aan mensen dat ws echt heel raar. heel veel mensen kwamen kjkenen dan gaat die man denken dat ze ge intresserd zijn en dan gaat hij nog meer pakken. maar vandaag was er wat erg. ik was  met mn vriendinnen flssen aan het ophalen voor Marokko. EN TOEN KWAMEN WE LANGS DAT HUIS!!! DIE MAN ZIT OP DE BANK EN DOET EEN  GEBAAR VAN KOM!  ik heb een bf en hij was verderop aan het magneet vissen. en hij had een pinpas gevonden en toen zagen wij hem  en wij waren helemaal in maniek. en hij gaat kijken. en die man  staat daar voor de deur aan het kijken of hij een kind kan zien. het is gw een kinderlokker!!! DE POLITIE DOET NIKS ECHT SUPER RAAR. wat moeten we doen?


6 reacties

Reputatie 1
Badge

ik heb het ook me gemaakt😔

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik algemene zin: met een boog eromheen, vertel je ouders als hij gekke dingen doet, laat hun de wijkagent inlichten. En dan hopen dat als het kan ze er iets aan doen. Zoek hem vooral niet op en zorg dat je nooit alleen bij hem bent. Kortom, voorzichtig 🙂

Groetjes liefs Tartan X

Hallo, ik woont daar ook, het is niet goed

Reputatie 7
Badge +7

Ja, probeer wat @Tartan13  zegt, en als de politie niks doet, kan je het met je ouders er over hebben of misschien zelfs aanspreken. En als je je écht niet veilig voelt, kun je verhuizen.

Ik hoop dat je hier iets aan heb.

Succes der mee!

Reputatie 2
Badge

Als ik jou was zou ik gewoon proberen die man zoveel mogelijk te ontwijken en als je langs zijn huis loopt er alleen maar te lopen als je met een wat grotere groep bent en zeker niet alleen of in de avond. 

Heel veel succes en doe je best om niet met hem in contact te komen!

Reputatie 7
Badge +11

Hey @anoniempjeMW,

Die man is echt niet goed, je moet het hier wel echt met je ouders over hebben.  Het is ook handig om hem te ontwijken door bijv. een boog om hem te lopen of gewoon een andere route nemen. 

Hiervoor zou de politie ook wel actie moeten ondernemen. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer