Lieve persoon die dit leest,
Thuis voel ik me echt slecht ik durf geeneens meer naar huis. Ik kwam vandaag thuis met schoenen die ik gewoon achter een kast heb gevonden en ze waren blijkbaar van mn moeder. Ze sloeg me keihard met die schoenen en schold me uit voor kankerhoer dus ik ren huilend van de pijn naar boven en schreeuw kankerwijf.
mn broer had dat gehoord vervolgens geeft mijn broer mij 7 harde vuisten in mn long terwijl mijn hele familie weet dat ik dingen met mijn longen heb. Ik was aan het vechten voor adem.
Mijn moeder zij ook dat ik dun ben net als kinderen uit afrika en mijn broer schold me uit voor hockeystick. Deze dagen loopt het echt uit de hand ook op school ik ben in een maand 2x geschorst ik ben 35x telaat 22x uitgestuurd en 11x op spijbelen.ik heb 4april een afspraak met mijn leerling coördinator en mijn moeder dreigt alles wat ik thuis doe te vertellen maar als ik begin wat er thuis gebeurt is ze de sjaak.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumadvies: houd je tekst leesbaar. Gebruik leestekens en hoofdletters.