Vraag

pijn doen

  • 22 June 2021
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik weet niet wat het is maar als iemand iets doet, bijvoorbeeld iets van me kapotmaakt  (hoeft niks bijzonders te zijn hoor), als ik ruzie met iemand heb, of als iemand per ongeluk op mijn kleren een streep  of zo zet of me per ongeluk pijn doet of weet ik veel wat, krijg ik snel de drang om diegene buiten westen te meppen. Ik kan me wel inhouden maar ik wil diegene dan eigenlijk de hele tijd pijn blijven doen. Als ik dit niet doe, of bijna niet krijg ik vaak een naar gevoel die heel irritant is beetje hetzelfde als rusteloze benen maar dan de drang om iemand een mep te verkopen) waardoor ik het weer wil.

Hebben jullie dit ook⁉

Of heeft iemand tips⁉


3 reacties

Badge

Soms wel ja maar ik die dan niet.

Misschien is het een idee voor jou om iets te zoeken om je energie en agressie in kwijt te kunnen, ik zou op het moment zelf als je die woede voelt opkomen iets zoeken om je af te leiden, al is het maar simpel tot 10 tellen zodat je aan iets anders denkt terwijl het gevoel weer langzaam weg gaat

Heyy

 

De enige ben je waarschijnlijk niet nee.

 

Als je de woede voelt opkomen kan je wat dingetjes proberen om jezelf af te leiden.. Iets wat je kan doen is goed op je ademhaling letten. Adem diep in door je neus en weer diep uit door je mond waardoor je focus volledig op je ademhaling ligt..
 

Verder kan je als je dit voelt opkomen ook iets anders doen zoals een stukje lopen en je hoofd leegmaken, even je afzonderen van de wereld en muziek gaan luisteren, even tot 10 tellen of al je woede en gedachtes op een papier uitschrijven.. Iets wat je rustig maakt in ieder geval!

 

Groetjes van mij!

Reageer