Skip to main content
Vraag

Online vriend wordt getrapt en bespuugd, hoe kan ik helpen?

• 19 januari 2025
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hee,

Ik snap dus al een jaar ofzo met een jongen ( gwn als vrienden). Het gaat dus niet zo goed met hem al best lang er zijn vaak thuis problemen hij wil er nooit zo heel veel over vertellen. Gisteren zat ik gewoon weer met hem te appen maar zei hij dat toen die dag zijn vader hem had getrapt en op hem had getuft. Dat is dus echt niet oke. Ik maak me erg veel zorgen maar ik weet niet echt wat ik moet doen want ik ken hem ook weer niet heel goed en hij wil zelf geen hulp zoeken.

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ah wat ontzettend naar 😖. Snap wel dat je bezorgd bent... Kun je niet proberen om er wat meer over door te vragen? Hmm verder is het wel lastig je kunt ook bellen of chatten met de kindertelefoon dat kan je misschien iets verder helpen.  Of gewoon bij hem aangeven dat je wel bezorgd bent, dan weet hij dat tenminste wel.. Hoop iig dat het niet weer gebeurt en je hier iets mee kunt. 

Liefs 🤗

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen