Skip to main content

Niet meer naar buiten durven

• June 15, 2025
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Ik ben een keer in elkaar geslagen, En nu durf ik niet meer naar buiten, Want ik ben bang dat ik ze weer tegen kom, Wat moet ik doen? Help me AJB

4 reacties

• June 16, 2025

Hallo,

Wat rot voor je dat je in elkaar bent geslagen! Ik begrijp je helemaal.
Ken je die mensen misschien? Of kun je ze aangeven bij de politie? Want in elkaar slaan is strafbaar. 

Veel sterkte!

Roos_De_Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@Onbekend071 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Ik lees in je bericht dat je in een nogal lastige situatie zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Roos (De Kindertelefoon) 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 17, 2025

ik word ook lastiggevallen door een bende machos, omdat ik kleren droeg die hun niet leuk vonden. In mijn geval heb ik besloten die kleren niet meer in openbaar aan te trekken, omdat mijn ouders het ook niet weten dat ik ze droeg. Als ze het wel zouden weten dan zou ik er met hen zeker over gepraat hebben en mss naar de politie aangifte hebben gedaan (haalt eventueel weinig uit maarja) 

dus mijn advies is praat met een volwassene (ouders, schoolmonitor, familie) erover en die kunnen dan actie ondernemen. in mijn geval bleef het bij schelden en trekken en duwen maar inelkaarslaan gelukkig niet. Slaan is nog wel een stapje erger dan schelden, dus praat erover! 

veel sukses

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Heyyy gaat het al weer iets beter? En durf je al weer naar buiten?

xx liefs Wolf 🐺