Vraag

naaktfoto

  • 9 July 2022
  • 5 reacties
  • 263 Bekeken

hey iemand heeft gezicht dat hij een naaktfoto heeft van mijn kont en hij zegt dat hij hem op snap en insta en facebook gaat zetten. wat moet ik doen? ik zat gewoon te huilen toen ik het hoorde...


5 reacties

Hoe is diegene er aan gekomen?

Reputatie 4
Badge +3

Niet heel veel aan te doen, Hoe spannend het ook is vertel het aan je ouders of een volwassenen die je vertrouwd!

Reputatie 5
Badge +4

Zolang je gezicht er niet op staat word het heel lastig voor iemand om te bewijzen dat jij het bent

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

ga eerst na of je ooit een naaktfoto hebt gemaakt. Zo niet, ga na of je ooit naakt in het openbaar bent geweest/ op een plek waar andere mensen je gemakkelijk kunnen zien. Zo niet, dan heeft hij (waarschijnlijk) geen naaktfoto van je. Hij probeert te dreigen met niks. Negeer het. Ga verder met je leven, en als het je echt dwarszit, probeer er dan met iemand over te praten. Je vader/moeder/voogd, je mentor, een psycholoog, een vriend(in). Praten helpt altijd. Hopelijk help ik je hiermee.

groet, Jackie

Reputatie 3
Badge +3

hey iemand heeft gezicht dat hij een naaktfoto heeft van mijn kont en hij zegt dat hij hem op snap en insta en facebook gaat zetten. wat moet ik doen? ik zat gewoon te huilen toen ik het hoorde...

Als je nooit zelf zon foto heb gestuurd dan zou ik me niet te druk maken aangezien wat er heel vaak word gedaan door waarschijnlijk dit soort mensen (als ze het faken dat ze een foto hebben) dan gaan ze dus zeggen dat ze een privé foto hebben en je dwingen om meer te sturen of je dwingen om iets voor hun te doen (bijv. meer privé foto's sturen zodat ze echt materiaal hebben om je mee te blackmailen). Dit valt heel makkelijk op te lossen door diegene bij de politie aan te geven zo snel mogelijk (voordat de foto's worden verspreid als ze er überhaupt zijn). De politie kan dit erg snel voor een groot deel van het internet afhalen als het er op staat en er voor zorgen dat deze persoon word opgelicht en geen kwaad meer kan doen.

Reageer