Beantwoord

Naaktfoto

  • 23 September 2018
  • 9 reacties
  • 2486 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee mn ex heeft nog naaktfoto's van mij maar hij heeft gezegd ja ik ga een insta acount aanmaken met jou naam en dan naaktfoto erachter en dan gaat hij dat daar opzetten! Zou hij dat echt doen?

En wat Moet ik doen als hij dat echt doet ik voel mij niet veilig zo!!??
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 September 2018, 21:28

Bekijk origineel

9 reacties

hey,
of hij dat echt doet weet ik niet maar ik weet wel dat dit illegaal en strafbaar is dus je zou hem kunnen aanklagen als hij dit doet
Het is vervelend dat hij hieraan denkt, mocht hij het doen heb ik hieronder een paar sites met informatie over chantage/verspreiding van naaktfoto's:
Meldknop
HelpWanted
Politie
onnodige quote verwijderd


hey heel vervelend om dit te horen. ik zit zelf ook in een soortgelijke situatie. je zou hierover de politie kunnen bellen. of altijd nog zijn account rapporteren
Hoi

Zoals in bovenstaande reacties gezegd wordt, kan je hem hiervoor aangeven. Ik vermoed dat je je onveilig zal blijven voelen als je de situatie laat voor wat ze is. Je bespreekt dit best met een volwassene die je vertrouwt. De linkjes die KarelDeGrote geplaatst heeft kunnen erg nuttig zijn.

Groetjes
Kenshin
Badge

insta haalt die foto er sws binnen 2 uur er weer af .. is illegaal en hij krijgt boete van 500€

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben Joep,

 

Ik heb hierzelf ook ervaring mee. 

 

Fijne dag verder!

Reputatie 2
Badge

Heyy, zoals al gezegd is dit is illegaal en dus kan je hem als hij dat doet aangeven.

Als het je erg dwars zit, kun je altijd proberen om met de vertrouwenspersoon op school te praten. Die judgen niet en kunnen misschien helpen.

Naaktfotos van minderjarigen versprijden is strafbaar. Het is helemaal kut voor je als hij je bedreigt. Doe dit of dat of anders zet ik ze online.

Je kunt naar de politie gaan

Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Doe dit nooit meer stuur nooit naaktfotos naar vreemden en ook niet naar vrienden. Als je ze echt vertrouwt en het je vriendje is moet je alsnog oppassen

Reageer