moorden of laten??

  • 24 June 2016
  • 5 reacties
  • 1326 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey
ik ben een meisje van 14 en ik heb nogal een nare jeugt gehad (ik ben 7 jaar gepest) en nu ben ik daardoor heel aggeresief geworden en heb ik een paar keer gevochten ik groep 7 en 8 maar toen ik naar de middelbare ging dacht ik dat ik vanaf was maar toen begonnen de opmerkingen weer (gelukkig de rest niet) nu ben ik het aan het ondlopen en het werkt ook niet mee dat ik net uit de kast ben gekomen bij mijn vrienden ( ik ben bi) maar ik heb dus al heel lang moord neigingen als ik boos word en k een wapen had zouden al die pesters al neer zijn en ik wil helemaal niet zo zijn ik wil al helemaal geen problemen net zoals ik had toen ik een keer een mes mee naar school had maar ik gepakt werd omdat iemand het mes zag. mijn vraag is dus moet ik hier serieuse hulpmvoor gaan zoeken of moet ikhet gwn blijven verbergen (mijn ouders weten hier helemaal niks van en dat wil ik ook liever niet) pls help me x killergirl

5 reacties

Heey,

Wat naar dat je gepest bent! Het slaat nergens op iedereen is uniek en ze zouden dat moeten respecteren.

De moordneigingen zijn te groot aangepakt, meestal zijn pesters de mensen die jaloers zijn op de pester. Zie het als een soort compliment, dat deed ik ook.

Gelukkig begrijp je zelf dat je hulp moet zoeken, doe dat! Ik begrijp hoe je je voelt, hulp zoeken is de beste oplossing. Je kan naar e dokter gaan n vragen om advies als je het niet durft bij je ouders, hij heeft een zwijgplicht. Hij zal je doorverwijzen naar een psygoloog.

Als je hebt stel ze gerust!

Xcelly
Als je een moord pleegt zal vrijheid je ontnomen worden. Je moet allicht naar een jeugdgevangenis en solliciteren zal lastig worden later. Ik geloof dat emigreren e.d. ook beperkingen kent als je een moord hebt gepleegd of een poging ertoe gedaan hebt.
Als je serieus twijfelt of je iemand wilt vermoorden of wil laten leven, is er iets niet goed
Ik was op de basisschool ook een beetje gepest, ook ik kreeg er kwade en verdrietige gevoelens bij, maar iemand vermoorden gaat veeeel te ver en inderdaad ga je voor een lange tijd de jeugdgevangenis in
Badge

Als je serieus twijfelt of je iemand wilt vermoorden of wil laten leven, is er iets niet goed
Ik was op de basisschool ook een beetje gepest, ook ik kreeg er kwade en verdrietige gevoelens bij, maar iemand vermoorden gaat veeeel te ver en inderdaad ga je voor een lange tijd de jeugdgevangenis in

Ik twijfelde of ik iemand van de trap wilde duwen omdat die express een deur tegen me aan sloeg waar ik tussen zat. Ik beelde me in dat hij daar dan op de grond lag in een plas bloed zonder een hart dat klopte. Maar ik deed het niet omdat ik me besefte dat de gevolgen te groot waren voor een eenmalige daad die niet echt erg was.

 

Ik zou er vroeger nooit aan gedacht hebben om wie dan ook maar pijn te doen want ik hielp zelfs vlinders etc. Uit spinnen webben en deed er steek muggen in zodat de lieve insecten kans hadden op een beter leven.

 

Maar doordat ik zoveel gepest werd kreeg ik zulke gedachten. Ik ben letterlijk seksueel misbruikt in de school zelf en er werd gezegd door de docenten dat het niks uit maakte omdat ik het was. Moorden is niet goed omdat je zelf problemen krijgt maar sommige mensen verdienen het zeker.

Reputatie 1
Badge

Heyy, dit is best lastig. Ik snap dat je nu snel boos wordt door alles wat je is overkomen. Ik zou hulp zoeken. Je kan bijvoorbeeld aan een vriend/vriendin vragen of hij/zij het tegen leraren kan zeggen. Dan hoef je het namelijk zelf niet te doen. 

Stay safe

Liefs,

Mieke

Reageer