Skip to main content

hoi allemaal. Een paar dagen geleden is mijn vader in elkaar geslagen door 4 man waarbij hij bewusteloos op de grond lag en ze hem op zijn hoofd hebben getrapt terwijl hij daar lag. Ook heb ik zelf klappen gekregen en letsel aan overgehouden.

ik heb alles van mijn vader gezien. Nu zie ik de beelden erg veel in mijn hoofd en nu is mijn vraag, zou dit een trauma kunnen zijn? 
Ik heb al trauma’s ( maar niet over dit onderwerp ) 

Hey, wat afschuwelijk zeg! Ja ik denk zeker dat je daar trauma 's van kunt hebben. Jij en je vader hebben hier echt hulp bij nodig! Hebben ze jullie vanuit de politie geen Slachtofferhulp aangeboden? En misschien kun je de Kindertelefoon bellen om goed advies te krijgen want je mag echt goede hulp verwachten hoor! Heel veel sterkte! 

Liefs, Tover xxx 

Klopt we zijn al bezig met slachtofferhulp 

Dankje !!

Hoi @aapjexoxo ,

Je hebt een heftige gebeurtenis meegemaakt! Wat goed dat jullie al hulp krijgen van slachtofferhulp..

Mocht je nu of later nog behoefte hebben aan meer steun om alles te verwerken, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met De Kindertelefoon.

Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 
Een andere plek waarmee terecht kunt voor hulp na een trauma, is Fier: https://www.fier.nl

Heel goed dat je hiervoor steun zoekt.

Veel sterkte! 
Mariska (De Kindertelefoon)

hey @aapjexoxo 

ik weet niet of het zou helpen voor jou en je Vader, Maar misschien heb je wel EMDR nodig. ik zou je er even in verdiepen, en Dan kijken of het ook echt nodig is.

Fijn dat jullie al hup krijgen bij de slachtoffer hulp! Zoals @Mariska H al zei, kan je altijd met de kindertelefoon bellen of chatten. Ook zal ik naar de politie gaan, want dit is gewoon mishandeling volgensmij.

Sterke 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer